Page 5 - OS_Voltino_Kurikul_2018_2019_web
P. 5

Misija škole:
                Učenje orijentirano na osposobljavanje učenika za kompetentno i
                kreativno djelovanje u različitim područjima života i poučavanje
                vrijednostima dostojnih čovjeka.
                 Razvijanje kreativnosti kroz učeničku zadrugu i doprinos društvu kroz volontiranje.
              Koji su nam  ciljevi učenja i poučavanja u 2018./19.godini?
              Osposobljenost za cjeloživotno učenje, život u skladu s održivim razvojem, humanost, volontiranje i briga za osobe slabijeg
              socijalnog statusa, poštivanje kulturne baštine i tradicije te snošljivost.

               Što smo činili i   Što smo činili i nastavit   Što smo činili i nastavit   Što smo činili i nastavit ćemo činiti da
                nastavit ćemo   ćemo činiti da razvijemo   ćemo činiti da     osiguramo suradnju s roditeljima i
                  činiti da    sposobnosti zaposlenika   koristimo efektivno naše   lokalnom zajednicom?
                 poboljšamo      putem individualnog        resurse?
                  učenje i          usavršavanja
                poučavanje?
              Pedagoški aspekt:   Ravnatelj:          Ljudski potencijali:   Suradnja s roditeljima:
              •  briga o      •  predavanje na učiteljskim  •  prenijeti iskustva i   •  redovite informacije svih nastavnika i
                 sposbnostima i   vijećima               informacije s        roditeljski sastanci
                 mogućnostima   •  poticanje individualnog   individualnih   •  zajedničke radionice za roditelje i
                 učenika                                 usavršavanja na
                                 usavršavanja djelatnika                      učenike
              •  motivacija      na stručnim skupovima   stručnim aktivima i   •  zajedničke humanitarne akcije
                 učenika                                 Učiteljskim vijećima
                              •  samostalno                                •  radionice ili aktivnosti koje drže roditelji
              •  poticanje       usavršavanje putem   •  mijenjati
                 kreativnosti i   literature             izvannastavne
                 kritičkog    Nastavnici:                aktivnosti i projekte
                 mišljenja    •  sudjelovanje na stručnim   prema motivaciji   Suradnja s lokalnim udrugama i klubovima:
                                                         nastavnika i učenika
              •  afirmacija      skupovima                                 •  širenje suradnje s udrugama,
                 nenasilne                            •  kroskurikularno      klubovima, centrima i fakultetima (više
                 komunikacije   •  samostalno            podučavati           u poglavlju III.)
                                 usavršavanje putem   •  poticati nove ideje
                                 literature
              Poučavanje koje će   Stručni suradnici:    zaposlenika
              biti usklađeno s                                             Suradnja s Gradskim uredom za
              pedagoškim      •  sudjelovanje na stručnim   Financijski potencijali:   obrazovanje:
              aspektom           skupovima            •  štednja na        •  redovita
              •  individualizacija  •  predavanje na učiteljskim   energentima -
                 nastave         vijećima                jednosmjenski rad
              •  veća korelacija  •  samostalno
                 predmeta i      usavršavanje putem   Opremljenost:
                 aktiva          literature           •  čuvati inventar Škole
              •  raznovrsne   Administrativno-tehničko   •  uljepšati inventar i
                 metode i     osoblje:                   prostor škole sa
                 aktivnosti   •  sudjelovanje na stručnim   smanjenim
              •  mentorstvo u    skupovima               sredstvima, a velikom
                 nastavi,     •  informiranje djelatnika o   kreativnošću
                 izbjegavanje    novostima pravnih i   •  priprema za uvođenje
                 frontalnog      financijskih akata      e-dnevnika
                 poučavanja

              •  model
                 suradničke i
                 nenasilne
                 komunikacije










                                                            5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10