Page 8 - OS_Voltino_Kurikul_2018_2019_web
P. 8

Kroz usmeno izlaganje, razgovor, pismeno izražavanje, likovno, glazbeno i scensko
              način realizacije aktivnosti,   izražavanje, čitanje i rad na tekstu, meditacija, molitva, igra asocijacija, igra kviz
              programa i/ili projekta   znanja, izrada power point prezentacija, korištenje prigodnih power point prezentacija,
                                       audio vizualna sredstva, animirani filmovi
              vremenik aktivnosti,     Tijekom školske godine prema raporedu-2 sata tjedno.
              programa i/ili projekta   Ukupno 70 sati godišnje
              način vrednovanja i način   Način vrednovanja vjeroučenika je propisan Pravilnikom resornog  Ministarstva, a
              korištenja rezultata     realizira se pismenim i usmenim putem. Komponente ocjenjivanja su: znanje,
              vrednovanja              zalaganje,  stvaralačko izražavanje i kultura međusobnog komuniciranja.

              detaljan troškovnik      Troškovi vezani za eventualnu nabavu potrošnog materijala
              aktivnosti, programa i/ili
              projekta


              aktivnost, program i/ili
              projekt                                      KATOLIČKI VJERONAUK 3 razred

                                        Uvođenje učenika u život zajednice i župe, kao primatelje sakramenta pomirenja i
                                        euharistije. Bog želi zajedništvo s ljudima i uvijek  je u Isusu Kristu na poseban način
                                        blizak. U  Euharistiji daruje i poziva na osobni napor darivanja i izgradnje zajedništva.
              ciljevi aktivnosti, programa i/ili  Kroz sakramente pomirenja i euharistije izgrađivti zajedništvo župne zajedice i jednih s
              projekta                  drugima.


                                        Namjena katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi sustavno je povezivanja Božje objave
                                        i crkvene tradicije sa životnim iskustvom učenika s ciljem ostvarivanja sustavnoga i
              namjena aktivnosti,
              programa i/ili projekta   cjelovitoga,  ekumenski i dijaloški otvorenoga  upoznavanja katoličke vjere.


              nositelji aktivnosti,     Vjeroučitelj Stipo Šarić 3a, 3b, 3c
              programa i/ili projekta i
              njihova odgovornost
                                        Kroz usmeno izlaganje, razgovor, pismeno izražavanje, likovno, glazbeno i scensko
              način realizacije aktivnosti,   izražavanje, čitanje i rad na tekstu, meditacija, molitva, igra asocijacija, igra kviz znanja,
              programa i/ili projekta   izrada power point prezentacija, korištenje prigodnih power point prezentacija, crtani
                                        filmovi
              vremenik aktivnosti,      Tijekom školske godine prema raporedu-2 sata tjedno.
              programa i/ili projekta   Ukupno 70 sati godišnje
                                        Način vrednovanja vjeroučenika je propisan Pravilnikom resornog Ministarstva, a realizira
              način vrednovanja i način   se pismenim i usmenim putem. Komponente ocjenjivanja su: znanje, zalaganje,
              korištenja rezultata      stvaralačko izražavanje i kultura međusobnog komuniciranja.
              vrednovanja
              detaljan troškovnik       Troškovi vezani za eventualnu nabavu potrošnog materijala
              aktivnosti, programa i/ili
              projekta

              aktivnost, program i/ili
              projekt                                      KATOLIČKI VJERONAUK 4. razred








                                                            8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13