Page 9 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 9

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

                Način vrednovanja            Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje, vrednovanje
                                             naučenog kroz radne listove, razgovor i analizu viđenog i
                                             doživljenog.
                Troškovnik                   Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere, radionički
                                             materijal, papire u boji, plakatni papir, didaktički materijali…


                Naziv aktivnosti              DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOGA JEZIKA 3. RAZREDA


                Ciljevi                      Pomoć pri usavršavanju čitanja i pisanja formalnog te
                                             rukopisnog pisma, spoznaja iz slovnice i pravopisa, te jezičnog
                                             izražavanja (govorenja, čitanja i pisanja).
                                             Osposobiti učenike za primjenu znanja u svakodnevnom
                                             životu, za ostvarivanje uspješne usmene i pisane
                                             komunikacije, poštivanje pravopisnih i pravogovornih normi
                                             te za samostalno i izražajno čitanje.
                Namjena                      Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih nastavnih
                                             sadržaja olakšati procese usvajanja i primjene znanja.
                Nositelji                    Antonija Marton, Ivana Matešić, Marina Milković – učiteljice –
                                             moderiranje programa
                                             učenici trećih razreda ‐ preuzimanje odgovornosti za vlastito
                                             učenje
                Način realizacije            Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati

                Vremenik                     jednom tjedno
                Način vrednovanja            Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje, vrednovanje
                                             naučenog kroz radne listove, likovne radove, razgovor i
                                             analizu viđenog i doživljenog.
                Troškovnik                   Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere, radionički
                                             materijal, papire u boji, plakatni papir, didaktički materijali,
                                             slikovnice, časopisi…


               Naziv aktivnosti                  DOPUNSKA NASTAVA IZ MATEMATIKE – 4.a razred


               Ciljevi
                                                 savladavanje nastavnog gradiva za učenike koji na
                                                   redovnoj nastavi ne mogu savladati sadržaje predviđene

                                                   nastavnim planom i programom
                                                 pomoć u učenju
                                                 ponavljati i utvrđivati znanja, razvijati upornost i želju za
                                                   radom i postizanjem boljih postignuća
                                                 osposobljavati učenike za logičko zaključivanje te za
                                                   praktično primjenjivanje stečenih znanja






                                                            9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14