|
UČENICI 5. DO 8. RAZREDA NA IZVANUČIONIČNOJ NASTAVI 30. rujna 2015. |
Učenici petih razreda u pratnji svojih razrednica i učiteljica hrvatskog jezika i prirode posjetili su Muzej krapinskih neandertalaca smješten nedaleko svjetski poznatog nalazišta krapinskih neandertalaca "Hušnjakovo" u Krapini.
Cilj ove terenske nastave bio je omogućiti učenicima stjecanje znanja o prošlosti i svijetu neandertalaca te o našim prapočetcima.
Na terenskoj je nastavi bilo ukupno 46 učenika i 4 učiteljice. Ispred škole su krenuli u 10 sati, a oko 11 sati stigli u Krapinu te su nakon kratkog predaha i druženja krenuli u obilazak muzeja. Po ulasku su pogledali uvodni film o svakodnevici pračovjeka, a zatim su pod stručnim vodstvom obišli cijeli muzej gdje su učenici bili oduševljeni izloženim kostima i oruđima krapinskog čovjeka. Jednako zanimljiva i dojmljiva bila je šetnja po Hušnjakovu brdu, gdje su učenici mogli doživjeti ambijent u kojem je živio krapinski pračovjek.
U Zagreb su se vratili u 15 sati, a u razgovoru s učenicima vidjelo se koliko su se uživjeli u priču o pračovjeku.
Tekst: razrednice Maja Sučević i Milena Pašić |
|
|
|
(kliknite na pojedinu fotografiju za web-albume) |
Učenici šestih razreda svoju su prvu ovogodišnju terensku nastavu odradili na dvije lokacije u Zagrebu. 30.rujna 2015. godine okupili smo se ispred naše škole i krenuli prema novootvorenom Muzeju iluzija u Ilici. Samim ulaskom u muzej ušli smo u fascinantni svijet koji je poljuljao naša osjetila i oduševio nas. Na nekim smo mjestima ostali potpuno zbunjeni, ali smo štošta naučili. Oduprali smo se gravitaciji u kosoj sobi; doživjeli kako nam učitelji pred očima rastu ili se smanjuju; izgubili smo se u beskonačnosti Sobe ogledala, posluživali smo naše glave na pladnju te smo se popeli na strop. Uživali smo u najvećoj zbirci holograma u ovom dijelu Europe, zagledali se u svaku optičku iluziju i dobro promotrili svaku instalaciju. One su sjajan, zaigran podsjetnik da naše pretpostavke o svijetu koji vidimo ponekad stvarno jesu samo – pretpostavke! Preko 70 eksponata navelo nas je da protrljamo oči u nevjerici! Kroz zabavne i atraktivne varke, naučili smo mnogo o vidu, percepciji, ljudskom mozgu i znanosti. Na samom kraju zaustavili smo se u prostoru za igru didaktičko-logičkim igračkama i zagonetkama. Ovdje smo oštrili svoje moždane vijuge i vježbali upornost. Nakon ovog zanimljivog posjeta produžili smo do Vlaške ulice gdje nas je vrlo srdačno dočekala Maša Đuretić, dipl.ing. biologije u toplom Zagrebačkom životinjskom centru. Radi se zapravo o produženoj ruci Zoološkog vrta gdje se štošta može naučiti o svijetu životinja. U divljoj srijedi, kako je oni zovu, osim gospođe Maše pridružila nam se i mliječna zmija. Nazvali smo je Đuro i tom smo prilikom upoznali njen svijet. Iako je mliječna, njena zelena boja pozivala nas je da je dodirnemo. Tijekom cijelog razgovora, ona je elegantno gmizala po svojoj paziteljici, a mi smo naučili da je ne smijemo dirati po glavi, kako se ponaša kada je ljuta, na koji način jede, kako možemo saznati kojega je zmija spola i mnoge druge zanimljivosti. Za kraj svoje terenske nastave pojeli smo kolače kod poznatog Vinceka, a neki su se prošetali Trgom bana Josipa Jelačića. S nestrpljenjem očekujemo proljeće i novu avanturu. Kako nam je bilo možete pogledati u galeriji fotografija.
Napisala: Stanka Svetličić, prof.hrvatskog jezika i književnosti |
Posjet šestaša popraćen je i na web na stranicama Zagrebačkog životinjskog kutka. |
|
Učenici 7. i 8. razreda u pratnji svojih razrednika i pratitelja posjetili su izložbu na Zagrebačkom velesajmu "Da Vinci – genij i njegovi izumi". S obzirom na broj učenika, bili su podijeljeni na manje grupice i svaka grupa je u pratnji stručnog vodstva obišla izložbu i saznala neke nove činjenice o Da Vinci-ju kao i imala prilike vidjeti i pobliže se upoznati s njegovim izumima. Učenici su također imali prilike okušati se u izgradnji replike mosta kao i ući u prostoriju s ogledalima. Također su vidjeli mnoge izume koje danas uvelike koristimo u svakidašnjem životu (peraje, skije, pojas za spašavanje, padobran, kuglaste ležajeve, bicikl, bušilicu i još mnoge druge stvari koje je Da Vinci izumio ali nije mnoge od njih uspio napraviti). Nakon posjeta izložbi za učenike je bilo predviđeno da u grupama riješe kratki upitnik vezan uz posjet izložbi, no zbog vremenskih neprilika taj dio su učenici odradili sa svojim razrednicima na satu razrednika. |
|
|
|
|