Informacije o radnom vremenu, djelatnosti, posudbi knjiga
i zadacima školske knjižnice
Djelatnost školske knjižnice sastavni je dio odgojno–obrazovnog i knjižničnog sustava, te je izravno uključena u nastavni proces i učenje.
Ona je, kao izvor informacija i znanja, prije svega namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja slobodnog vremena.
Školska knjižnica ima cilj da osposobi učenike za cjeloživotno učenje, da postanu informacijski pismene osobe tj. one osobe koje će naučiti kako učiti, kako naći informacije koje su joj potrebne i kako ih obraditi da i drugi mogu učiti iz njih.
Danas je svaki pojedinac, pa i naš učenik, izložen informacijskom obilju. No, informacije do nas dopiru nefiltrirane, potičući pitanja o njihovoj autentičnosti, valjanosti i pouzdanosti.
Od učenika se više ne očekuje postojano pamćenje mnoštva rascjepkanih činjenica već sposobnost neprestanog učenja te osposobljenost za kvalitetno upravljanje vlastitim procesom učenja.
Godišnjim planom i programom rada određeni su zadaci školske knjižnice koji se kontinuirano, tijekom cijelog školovanja u osnovnoj školi, ispunjavaju u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Svi planirani programski sadržaji za osposobljavanje učenika-korisnika školske knjižnice ostvaruju se u skladu sa ciljevima za određene dobne skupine.
Dokazano je da suradnja knjižničara i učitelja utječe na postizanje više razine pismenosti, čitanja, učenja, rješavanja problema i svladavanja informacijskih i komunikacijskih vještina.
Od ponedjeljka do petka. Od 8 do 14 sati.
Smješteni smo u prizemlju naše škole na površini od 64 m.
Enciklopedije, Leksikoni, Atlasi, Rječnici, Priručnici – ne posuđuju se izvan prostora knjižnice.
Možete posuditi dvije knjige na rok od 15 dana. Jedna lektira i jedna za slobodno čitanje. Uvijek se može produžiti rok posudbe ukoliko niste stigli pročitati.
Djelatnost školske knjižnice sastavni je dio odgojno–obrazovnog i knjižničnog sustava, te je izravno uključena u nastavni proces i učenje.
Ona je, kao izvor informacija i znanja, prije svega namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja slobodnog vremena.
Školska knjižnica ima cilj da osposobi učenike za cjeloživotno učenje, da postanu informacijski pismene osobe tj. one osobe koje će naučiti kako učiti, kako naći informacije koje su joj potrebne i kako ih obraditi da i drugi mogu učiti iz njih.
Danas je svaki pojedinac, pa i naš učenik, izložen informacijskom obilju. No, informacije do nas dopiru nefiltrirane, potičući pitanja o njihovoj autentičnosti, valjanosti i pouzdanosti.
Od učenika se više ne očekuje postojano pamćenje mnoštva rascjepkanih činjenica već sposobnost neprestanog učenja te osposobljenost za kvalitetno upravljanje vlastitim procesom učenja.
Godišnjim planom i programom rada određeni su zadaci školske knjižnice koji se kontinuirano, tijekom cijelog školovanja u osnovnoj školi, ispunjavaju u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Svi planirani programski sadržaji za osposobljavanje učenika-korisnika školske knjižnice ostvaruju se u skladu sa ciljevima za određene dobne skupine.
Dokazano je da suradnja knjižničara i učitelja utječe na postizanje više razine pismenosti, čitanja, učenja, rješavanja problema i svladavanja informacijskih i komunikacijskih vještina.