Page 19 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 19

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

               Namjena                         -  aktivnost je namijenjena učenicima koji nisu savladali
                                                   zadano na redovnoj nastavi i koji žele postići bolje
                                                   rezultate
               Nositelji                       -  učiteljica kemije i učenici  7. i 8. razreda

               Način realizacije               -  pružiti poticaj i potporu uz individualan rad s učenicima,
                                                   rješavanje zadatka iz kemije koji nisu savladani tijekom
                                                   nastave, dodatno objašnjenje obrađenog gradiva


               Vremenik                        -  1,5 sata tjedno, tijekom školske godine
               Način vrednovanja               -  praćenje zalaganja u radu, uspješnosti u usvajanju
                                                   gradiva i napretka u radu ‐ analiza rezultata postignutih
                                                   u usmenom i pismenom vrednovanju


               Troškovnik                      -  papir za kopiranje



                Naziv aktivnosti                DOPUNSKA NASTAVA IZ MATEMATIKE 5. ‐ 8. RAZREDA


                                             Usvajanje osnovnih matematičkih znanja potrebnih za
                Ciljevi                      razumijevanje i primjenu. Osposobljavanje za nastavak
                                             školovanja. Postupno svladavanje osnovnih elemenata.

                Namjena                      učenici 5.abc, 6.abc, 7.abc, 8.abc razreda


                Nositelji                    prof. Mateja Jagar, Domagoj Tomić


                                             Metodom usmenog i pismenog izlaganja te metodom
                Način realizacije
                                             demonstracije, kroz frontalni i grupni rad te rad u paru.
                                             A smjena
                                             5.r – petak – 14:10‐14:55
                                             6.r – petak – 8:00‐8:45
                                             7.r – utorak – 14:10‐14:55
                                             8.r – petak‐ 15:00‐15:45
                Vremenik
                                             B smjena
                                             5.r – četvrtak – 8:50‐9:35
                                             6.r – petak – 8:00‐8:45
                                             7.r – petak – 8:50‐9:35
                                             8.r – četvrtak 14:10‐14:55

                Način vrednovanja            Individualno praćenje postignuća učenika.


                Troškovnik                   /









                                                            19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24