Page 14 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 14

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.


               Naziv aktivnosti                 DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOG JEZIKA 4.c razreda


               Ciljevi                            osposobiti učenike za čitanje, čitanje s razumijevanjem,
                                                    pisanje i pravilnu uporabu Hrvatskog jezika u govoru i
                                                    pismu
                                                  nadoknaditi propuste u savladavanju sadržaja hrvatskog
                                                    jezika.
                                                  pomoć pri ovladavanju izražajnog čitanja i pisanja
                                                    rukopisnim pismom
                                                  primjena potrebnih znanja u svakodnevnom životu u
                                                    usmenoj i pisanoj komunikaciji
               Namjena                            pomoć učenicima koji imaju određene poteškoće pri
                                                    usvajanju nastavnih sadržaja hrvatskog jezika četvrtoga
                                                    razreda
                                                  dopunski rad s učenicima koji su zbog odsutnosti nisu
                                                    usvojili određene jezične sadržaje
                                                  primjena stečenih znanja na redovnoj nastavi i uspješno
                                                    praćenje nastave
               Nositelji                          Učiteljica Nikolina Tolić i  učenici 4.c razreda.


               Način realizacije                  pismeni i usmeni zadatci, obrada kraćih tekstova,
                                                   vježbanje i utvrđivanje gramatičkih oblika, razvoj
                                                   govorne kompetencije
                                                  tijekom nastavne godine u rad će se povremeno uključiti
                                                   učenici kojima će trebati pomoć u svladavanju
                                                   određenih nastavnih sadržaja (ishodi)
                                                  NAČIN UČENJA:
                                                  na satu učenici utvrđuju ili ponavljaju znanja iz
                                                   Hrvatskog jezika individualnim pristupom rada (jedan na
                                                   jedan)
                                                  često im je zadatak predstavljen kroz igru kako bi bili
                                                   motivirani za rad
                                                  METODE POUČAVANJA:
                                                  učitelj priprema zadatke i materijale za rad
                                                  individualni rad s učenicima
                                                  prilagođavati upute, tekstove i zadatke učenicima
               Vremenik                           jednom tjedno u rasporedu B tijekom nastavne godine
                                                    2023./2024.
                                                  B tjedan – 1. sat – utorak
               Način vrednovanja                  vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje
                                                  individualno praćenje napretka svakog učenika
                                                  vođenje bilježaka o napredovanju učenika, te pratiti
                                                    napredovanje u redovnoj nastavi





                                                            14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19