Page 13 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 13

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

               Naziv aktivnosti                   DOPUNSKA NASTAVA IZ MATEMATIKE 4.c razreda


                                                  nadoknaditi propuste u savladavanju matematičkih

                                                   znanja i vještina, a za uspješno učenje novih
                                                   matematičkih sadržaja
                                                  pomaganje učenicima u razvoju samopouzdanja
               Namjena
                                                  ovladavanje temeljnim znanjima matematike kao
                                                   preduvjetom stjecanja novih znanja i uspješnom
                                                   nastavku školovanja.
                                                  uz individualizirani pristup omogućiti svakom učeniku
                                                   lakše savladavanje nastavnog gradiva
                                                  dopunski rad s učenicima koji zbog odsutnosti nisu stekli
                                                   potrebna znanja i vještine.
               Nositelji
                                                  Učiteljica Nikolina Tolić i učenici  4.c razreda

               Način realizacije                  tijekom nastavne godine u rad će se povremeno
                                                    uključiti učenici kojima će trebati pomoć u svladavanju
                                                    određenih nastavnih sadržaja
                                                  NAČIN UČENJA:
                                                  učenici utvrđuju ili ponavljaju znanja iz Matematike
                                                    individualnim pristupom rada (jedan na jedan)
                                                  često im je zadatak predstavljen kroz igru kako bi bili
                                                    motivirani za rad.
                                                  učenici slušaju upute učitelja i rade samostalno, a
                                                    provjeravaju pred pločom, opet uz upute učitelja
                                                  METODE POUČAVANJA:
                                                  učitelj priprema zadatke i materijale za rad
                                                  individualno radi s učenicima
                                                  prilagođava upute, tekstove i zadatke učenicima
               Vremenik                           jednom tjedno u rasporedu A tijekom nastavne godine
                                                   2023./2024.

                                                  A tjedan – 1. sat – petak
               Način vrednovanja                  individualno praćenje napredovanja učenika.
                                                  vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje
                                                  individualno praćenje napretka svakog učenika
                                                  vođenje bilježaka o napredovanju učenika, te pratiti
                                                    napredovanje u redovnoj nastavi

               Troškovnik                         trošak kopiranja listića









                                                            13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18