Page 120 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 120
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
10. IZVANUČIONIČKA NASTAVA
Razred IZVANUČIONIČKA NASTAVA AKTIVA 1. RAZREDA
Odredište Na aktivu prvih razreda planirali smo tijekom godine:
Posjet i suradnja s Knjižnicom Voltino
Posjet Kazalištu lutaka dva puta tijekom nastavne godine
Posjet Etnografskom muzeju uz održavanje prigodne božićne
radionice
Posjet Maksimiru (radionica vezana uz proljeće)
Školski izlet (svibanj) – Klet obitelji Kunek – Stari mlin
Vrijeme trajanja Tijekom školske godine 2024./2025.
Nositelj realizacije Nevenka Dimač, Marica Rukljač, Maja Poljski, Magdalena
Šandor
Način realizacije Odlasci izvan škole, školski izlet
Vrednovanje Usmeno i likovno izražavanje dojmova, opisno praćenje,
vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.
Potrebna financijska Trošak za izvanučioničku nastavu snose roditelji.
sredstva Roditelji su sa sadržajima upoznati na roditeljskom sastanku
održanom 4.rujna 2024.
Razred IZVANUČIONIČKA NASTAVA AKTIVA 2. RAZREDA
Odredište Na aktivu drugih razreda planirali smo tijekom godine:
Posjet i suradnja Knjižnici Voltino
Posjet i razgledavanje HNK-a
Posjet kazalištu i Tehničkom muzeju
Obilazak autobusnog i željezničkog kolodvora te zračne luke
Školski izlet (svibanj) – Seosko imanje Kezele (14.5.)
Vrijeme trajanja Trajanje izvanučioničke nastave je cca 2 sata, a školski izlet 8
sati.
Nositelj realizacije Učiteljice 2. razreda: Jasminka Čupić, Sanja Žagmeštar, Nina
Marčetić, Anamarija Čorko, Slavica Ostojić, Daria Krapanić
Način realizacije Odlazak u knjižnicu i kazalište izvodi se tijekom nastave kao
izvanučionička nastava Hrvatskog jezika. Obilazak autobusnog
i željezničkog kolodvora te zračne luke vezan je uz nastavu
prirode i društva u cjelini „Promet“. Podrazumijeva i vožnju
vlakom od Glavnog kolodvora do Velike Gorice. U Tehničkom
muzeju planirano razgledavanje prijevoznog parka i
planetarij.
Izlet na seosko imanje Kezele podrazumijeva razgledavanje
imanja, upoznavanje s biljnim i životinjskim svijetom na selu,
šumska poučna staza
Vrednovanje Usmeno i likovno izražavanje dojmova, opisno praćenje,
vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.
120