Page 116 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 116

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                   Aktivnosti na satu razrednika te prirode i društva:
                                              Naša razredna pravila – što ne želimo; Dijete s posebnim
                                            potrebama u društvu, Nasilje je loše; Svi jednaki – svi različiti;
                                              Poštivanje pravila i autoriteta; Odgovornost i poštovanje
                                                prema vlastitom tijelu; Volim sport; Ponašanje i naše
                                                           zdravlje, Voda najzdravije piće
               Ciljevi                       Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti, promicati
                                            pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika prema zdravlju i
                                            sigurnosti
                                             Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
                                            sukoba i napetosti
                                            Usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu na određene
                                            oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
                                             Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
                                            u komunikaciji, ojačati ih za samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj
                                            zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka,
                                            modnih trendova
                                             Kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki oblik
                                            nasilničkog ponašanja
                                             Pravilnom prehranom jačati organizam i spriječiti pretilost
               Namjena                       UČENICI ĆE:
                                            kroz razgovor, praktične  demonstracije, igru i raspravu:
                                            Osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa prema
                                            vlastitom tijelu (tjelovježba, san) i hrani (glavni obroci i
                                            međuobroci)
                                             Moći razlikovati prihvatljivo ponašanje od neprihvatljivog
                                             Naučit će kako ispravno komunicirati s vršnjacima i odraslima
                                             Upoznati se s pojmom humano ponašanje te s pojmom
                                            odgovornosti kao snošenja posljedica za svoje ponašanje
                                             Objasniti pojam samokontrola te nastojati primjenjivati
                                            metode samokontrole u životu
                                             Upoznati se sa svakodnevnim opasnostima kojima su okruženi
                                            i naučiti kako im se oduprijeti
                                             Procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga
               Nositelji                     Razrednica Snježana Crneković
                                             Stručni suradnici (po dogovoru)
               Način realizacije             Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice
                                             Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
                                            roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
                                            radionice.
                                             Suradnja sa stručnom službom škole
               Vremenik                      Kroz školsku godinu 2024./2025.


               Način vrednovanja             Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje
                                            učenika[Prelamanje teksta]- upitnici i ankete za
                                            učenike/analiza rezultata



                                                           116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121