Page 116 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 116
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti Aktivnosti na satu razrednika te prirode i društva:
Naša razredna pravila – što ne želimo; Dijete s posebnim
potrebama u društvu, Nasilje je loše; Svi jednaki – svi različiti;
Poštivanje pravila i autoriteta; Odgovornost i poštovanje
prema vlastitom tijelu; Volim sport; Ponašanje i naše
zdravlje, Voda najzdravije piće
Ciljevi Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti, promicati
pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika prema zdravlju i
sigurnosti
Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
sukoba i napetosti
Usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu na određene
oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
u komunikaciji, ojačati ih za samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj
zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka,
modnih trendova
Kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki oblik
nasilničkog ponašanja
Pravilnom prehranom jačati organizam i spriječiti pretilost
Namjena UČENICI ĆE:
kroz razgovor, praktične demonstracije, igru i raspravu:
Osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa prema
vlastitom tijelu (tjelovježba, san) i hrani (glavni obroci i
međuobroci)
Moći razlikovati prihvatljivo ponašanje od neprihvatljivog
Naučit će kako ispravno komunicirati s vršnjacima i odraslima
Upoznati se s pojmom humano ponašanje te s pojmom
odgovornosti kao snošenja posljedica za svoje ponašanje
Objasniti pojam samokontrola te nastojati primjenjivati
metode samokontrole u životu
Upoznati se sa svakodnevnim opasnostima kojima su okruženi
i naučiti kako im se oduprijeti
Procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga
Nositelji Razrednica Snježana Crneković
Stručni suradnici (po dogovoru)
Način realizacije Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice
Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
radionice.
Suradnja sa stručnom službom škole
Vremenik Kroz školsku godinu 2024./2025.
Način vrednovanja Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje
učenika[Prelamanje teksta]- upitnici i ankete za
učenike/analiza rezultata
116