Page 111 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 111

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                   prepoznavanja i suzbijanja nepoželjnog
                                                   ponašanja; poticanja suradnje u razrednoj zajednici,
                                                   prihvaćanja i uvažavanja različitosti i pružanja podrške;
                                                   razvoja pozitivnog mišljenja te razvoja komunikacijskih
                                                   vještina.
                       Nositelji                   Razrednica Barbara Musa, stručni suradnici Miran Ilić i
                                                   Iva Grčić
                       Način realizacije            Radionice, grupni rad, prezentacije; suradnja
                                                   sa stručnim suradnicima i udrugama
                                                   Tematski roditeljski sastanci
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja            Samovrednovanje
                       Troškovnik                   Nema troškova

                       Naziv aktivnosti            Aktivnosti na Satu razrednika, satovima Prirode i
                                                   društva, Hrvatskog jezika, Tjelesne i zdravstvene
                                                   kulture, Likovne kulture i Glazbene kulture.  Pravilna
                                                   prehrana – Što i koliko jesti – pravilni obroci; Osobna
                                                   higijena – kako brinemo o svom tijelu?; Primjereno
                                                   ponašanje (Ponašanje u školi, Ponašanje prema
                                                   odraslima i djeci, Ponašanje u kulturnim ustanovama,
                                                   Ponašanje prema životinjama); Odgovornost za zdravlje
                                                   i odgovorno ponašanja – Što to znači i kako se
                                                   provodi?; Donošenje razrednih i školskih pravila
                                                   ponašanja; Volontiranje i humanitarni rad u školi; Slični
                                                   smo i različiti; Svakodnevno vrijeme za čitanje.
                       Ciljevi                     Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti pojavu bolesti i
                                                   prenošenje zaraznih bolesti na ostale učenike,
                                                   promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
                                                   prema zdravlju i sigurnosti. Stjecati potrebne vještine i
                                                   znanja potrebnih za mirno rješavanje svih sukoba i
                                                   napetosti. Usvajati zdrave navike u društvu u odnosu
                                                   na određene oblike rizičnih ponašanja (pritisci vršnjaka
                                                   u razrednoj zajednici ili u školi ). Posebnim pedagoškim
                                                   postupcima poučiti djecu za snalaženje u komunikaciji,
                                                   ojačati samopouzdanje učenika , učiti ih zdravoj zabavi,
                                                   odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima
                                                   vršnjaka. Prevenirati kroz razgovor i edukativne
                                                   radionice svaki oblik nasilničkog ponašanja.
                                                   Poučavati ih o različitosti i uvažavanju različitosti
                                                   svakog učenika u razrednoj zajednici.
                       Namjena                     Učenicima 2. a razreda u svrhu:
                                                   prepoznavanja vlastitih osjećaja i njihovim
                                                   upravljanjem ;
                                                   prepoznavanja osjećaja drugih učenika i povećanje
                                                   empatije ;




                                                           111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116