Page 111 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 111

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                  Aktivnosti na Satu razrednika, unutar predmeta i u
                                                               produženom boravku:
                                                Pravila moga razreda, Biranje razrednog vodstva, Ja u
                                             razredu, Planiranje i stvaranje okružja za učenje i odmor, Ja
                                               sam brižno biće, Poštujemo li razlike među nama , Dan
                                              tolerancije, Sukob, Rješenje sukoba, Izgradimo vrline, Ja
                                            poruke, Ispričavanje za pogrešku, Nepoželjne riječ, Učiti kako
                                                                        učiti
               Način vrednovanja             Vršnjačko vrednovanje učenika,  samovrednovanje
                                             Upitnici i ankete za učenike
                                             Analiza rezultata
               Troškovnik                    Troškovi kopiranja




               Naziv aktivnosti              Aktivnosti na satu razrednika, satovima prirode i društva i
                                                hrvatskog jezika: Pravilna prehrana; Osobna higijena;
                                             Primjereno ponašanje (Ponašanje u školi, Ponašanje prema
                                                  odraslima i djeci, Ponašanje prema životinjama);
                                             Odgovornost za zdravlje i odgovorno ponašanja; Donošenje
                                                razrednih i školskih pravila ponašanja; Volontiranje i
                                              humanitarni rad u školi; Slični smo i različiti; Knjiga – moj
                                                        prijatelj (15 minuta čitanja dnevno).
               Ciljevi                       Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
                                            sukoba i napetosti
                                             Kroz radionice prevenirati nasilno ponašanje
                                             Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti, promicati
                                            pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika prema zdravlju i
                                            sigurnosti
                                             Usvajanje zdravih navika prehrane kako bi se spriječila
                                            pretilost
                                             Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
                                            u komunikaciji, prihvaćanju različitosti
                                             Razvijanje empatije kroz humanitarne akcije
                                             Razvijanje građanske kompetencije
                                             Razvijanje čitalačkih navika, ljubav prema čitanju
               Namjena                       UČENICI ĆE:
                                            kroz razgovor, praktične aktivnosti, edukativne materijale,
                                            praktične  demonstracije, igru i raspravu:
                                             Osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa prema
                                            vlastitom tijelu i higijeni tijela i odjeće i zdravoj prehrani
                                             Moći razlikovati prihvatljivo ponašanje od
                                            neprihvatljivog prema djeci, odraslima, životinjama
                                             Naučit će kako ispravno komunicirati s vršnjacima i odraslima
                                             Naučit će što znači humanost prema ljudima i životinjama i
                                            svojim trudom doprinijeti istom
                                             Procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga


                                                           111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116