Page 111 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 111
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
prepoznavanja i suzbijanja nepoželjnog
ponašanja; poticanja suradnje u razrednoj zajednici,
prihvaćanja i uvažavanja različitosti i pružanja podrške;
razvoja pozitivnog mišljenja te razvoja komunikacijskih
vještina.
Nositelji Razrednica Barbara Musa, stručni suradnici Miran Ilić i
Iva Grčić
Način realizacije Radionice, grupni rad, prezentacije; suradnja
sa stručnim suradnicima i udrugama
Tematski roditeljski sastanci
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Samovrednovanje
Troškovnik Nema troškova
Naziv aktivnosti Aktivnosti na Satu razrednika, satovima Prirode i
društva, Hrvatskog jezika, Tjelesne i zdravstvene
kulture, Likovne kulture i Glazbene kulture. Pravilna
prehrana – Što i koliko jesti – pravilni obroci; Osobna
higijena – kako brinemo o svom tijelu?; Primjereno
ponašanje (Ponašanje u školi, Ponašanje prema
odraslima i djeci, Ponašanje u kulturnim ustanovama,
Ponašanje prema životinjama); Odgovornost za zdravlje
i odgovorno ponašanja – Što to znači i kako se
provodi?; Donošenje razrednih i školskih pravila
ponašanja; Volontiranje i humanitarni rad u školi; Slični
smo i različiti; Svakodnevno vrijeme za čitanje.
Ciljevi Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti pojavu bolesti i
prenošenje zaraznih bolesti na ostale učenike,
promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
prema zdravlju i sigurnosti. Stjecati potrebne vještine i
znanja potrebnih za mirno rješavanje svih sukoba i
napetosti. Usvajati zdrave navike u društvu u odnosu
na određene oblike rizičnih ponašanja (pritisci vršnjaka
u razrednoj zajednici ili u školi ). Posebnim pedagoškim
postupcima poučiti djecu za snalaženje u komunikaciji,
ojačati samopouzdanje učenika , učiti ih zdravoj zabavi,
odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima
vršnjaka. Prevenirati kroz razgovor i edukativne
radionice svaki oblik nasilničkog ponašanja.
Poučavati ih o različitosti i uvažavanju različitosti
svakog učenika u razrednoj zajednici.
Namjena Učenicima 2. a razreda u svrhu:
prepoznavanja vlastitih osjećaja i njihovim
upravljanjem ;
prepoznavanja osjećaja drugih učenika i povećanje
empatije ;
111

