Page 107 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 107

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

               Naziv aktivnosti                    KAD PROBLEM SE RIJEŠI, OTPORNOST SE SMIJEŠI!

               Namjena                      Preventivne radionice za učenike na temu:
                                            Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja učenika
                                            Razvoj komunikacijskih vještina
                                            Uspostavljanje i održavanje zdravih odnosa Poboljšavanje
                                            pažnje, regulacija osjećaja i ponašanje
                                            Razvoj pozitivnog mišljenja
                                            Otkrivanje talenata, potencijala, vrlina i vrijednosti, poticanje
                                            kreativnosti i poduzetništva
                                            Razvoj samoodređenja, izgradnja osobne snage
                                            Pretvaranje izazova u prilike
                                            Učenik će upoznati i primijeniti ključne alate za rješavanje
                                            problema:
                                            ‐ istražuje svijet oko sebe, upoznaje svoje osobine, talente i
                                            interese
                                            ‐ oblikuje moguća rješenja u rješavanju problema
                                            ‐ uči kako se prilagoditi situaciji i uspjeti usprkos teškoćama
                                            ‐ uči se usmjerenoj pažnji, ne prosuđuje, prihvaća
                                            ‐ reagira svjesnije u stresnim i izazovnim situacijama
                                            ‐ prepoznaje je li neko rješenje dobro ili ne, odabire najbolje
                                            rješenje
                                            ‐ aktivnim korištenjem svog potencijala čini dobrobit zajednici u
                                            kojoj živi
               Nositelji                    Učiteljice / moderatori programa: Anamarija Čorko, Jasminka
                                            Čupić, Valentina Danilov Čutić, Nevenka Dimač, Lea Kalazić,
                                            Daria Krapanić, Romana Kutlača, Ivana Matešić, Barbara Musa,
                                            Slavica Ostojić, Ivona Pierobon Šikman, Maja Poljski, Daniela
                                            Rohini Juričev‐Sudac, Marica Rukljač, Magdalena Šandor,
                                            Nikolina Tolić.
                                            Učenici: 1.a, 1.b, 1.c, 2.a, 2.b, 2.c, 3.a, 3.b i 3.c
                                            Suradnici: Udruga Put do uspjeha, Udruga Pragma
               Način realizacije            Kreativna provedba aktivnosti iz projekata, priručnika i
                                            edukacija: Virtograd u razrednoj nastavi, Pragma radionice,
                                            Kartice za kišne dane, Mindfulness‐kratke vježbe za djecu,
                                            Svakim danom sve hrabriji, Tragovima sreće, Reci što osjećaš,
                                            Učionica bez zlostavljanja, Emociometar inspektora Kroka,
                                            Socijalne vještine i Udruga Ti si OK, Rescur, PoMoZi Da, Hand in
                                            Hand, radionice eTwinning projekata, Škole za Afriku, Crtanje
                                            fraktala…
                                            Radionice za učenike na satovima razrednika, organiziranog
                                            vremena i učenja u produženom boravku: čitanje slikovnica,
                                            pripovijedanje i slušanje priča, igre uloga, igrokazi, dramatizacija
                                            problemskih situacija, pričanje priča uz pomoć situacijskih
                                            kartica, suradnja u rješavanju problema, „kutić brzih
                                            oporavaka“, vježbe opuštanja, „mirni kutak“, „trenutak
                                            povjerenja“,  izražavanje osjećaja, darivanje i primanje pohvale,



                                                           107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112