Page 107 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 107
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti ŠKOLICA OTPORNOSTI
KAD PROBLEM SE RIJEŠI, OTPORNOST SE SMIJEŠI!
slušanje priča, igre uloga, igrokazi, dramatizacija problemskih
situacija, nastavi priču uz pomoć situacijskih kartica, razredni
sastanak, suradnja u rješavanju problema, „kutić brzih
oporavaka“, vježbe opuštanja, „mirni kutak“, tri dobre strane
dana, izražavanje osjećaja, darivanje i primanje pohvale,
traženje i davanje savjeta, trenutak povjerenja, upoznavanje
Virtića, kreativne radionice, aktivnosti prema talentima,
podjela uloga u timu / izrada i prikazivanje predstave.
Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije, radionice.
Suradnja sa stručnom službom škole.
Vremenik Tijekom školske godine 2024./2025.
Način vrednovanja Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika.
Refleksije učenika i učitelja.
Praćenje napredovanja učenika u otpornosti.
Radni listići za učenike. Portfolio i dnevnik rada.
Upitnici za učenike i roditelje. Prezentacije rada.
Troškovnik Troškovi za kopiranje radnih listića, izradu mapa učenika i
dokumentacijske mape.
Usavršavanje učitelja (edukacije, literatura).
Naziv aktivnosti Razredna pravila, Različiti smo, a jednako vrijedni, „Mali
ljudi, veliki osjećaji“, Moji prijatelji, Dječja prava, Dan
ružičastih majica
Ciljevi Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
sukoba i napetosti
Usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu na određene
oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
u komunikaciji, ojačati ih za samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj
zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka,
modnih trendova
Kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki oblik
nasilničkog ponašanja
Ojačati socio-emocionalne kompetencije
Namjena Prepoznavanje vlastitih osjećaja i njihovo upravljanje ;
Prepoznavanja osjećaja drugih učenika i povećanje empatije ;
Prepoznavanje i suzbijanja nepoželjnog ponašanja učenika u
razrednoj zajednici;
Poticanja suradnje u razrednoj zajednici, prihvaćanja i
uvažavanje različitosti i pružanja podrške ;
Njegovati interese i želje učenika i poticati kreativnost,
maštovitost i talente.
107