Page 107 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 107

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                                ŠKOLICA OTPORNOSTI
                                                  KAD PROBLEM SE RIJEŠI, OTPORNOST SE SMIJEŠI!

                                            slušanje priča, igre uloga, igrokazi, dramatizacija problemskih
                                            situacija, nastavi priču uz pomoć situacijskih kartica, razredni
                                            sastanak, suradnja u rješavanju problema, „kutić brzih
                                            oporavaka“, vježbe opuštanja, „mirni kutak“, tri dobre strane
                                            dana, izražavanje osjećaja, darivanje i primanje pohvale,
                                            traženje i davanje savjeta, trenutak povjerenja, upoznavanje
                                            Virtića, kreativne radionice, aktivnosti prema talentima,
                                            podjela uloga u timu / izrada i prikazivanje predstave.
                                             Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
                                            roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije, radionice.
                                            Suradnja sa stručnom službom škole.
               Vremenik                      Tijekom školske godine 2024./2025.
               Način vrednovanja             Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika.
                                             Refleksije učenika i učitelja.
                                             Praćenje napredovanja učenika u otpornosti.
                                             Radni listići za učenike. Portfolio i dnevnik rada.
                                             Upitnici za učenike i roditelje. Prezentacije rada.
               Troškovnik                    Troškovi za kopiranje radnih listića, izradu mapa učenika i
                                            dokumentacijske mape.
                                             Usavršavanje učitelja (edukacije, literatura).


               Naziv aktivnosti                Razredna pravila, Različiti smo, a jednako vrijedni, „Mali
                                                ljudi, veliki osjećaji“, Moji prijatelji, Dječja prava, Dan
                                                                  ružičastih majica
               Ciljevi                       Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
                                            sukoba i napetosti
                                             Usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu na određene
                                            oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
                                             Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
                                            u komunikaciji, ojačati ih za samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj
                                            zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka,
                                            modnih trendova
                                             Kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki oblik
                                            nasilničkog ponašanja
                                             Ojačati socio-emocionalne kompetencije

               Namjena                       Prepoznavanje vlastitih osjećaja i njihovo upravljanje ;
                                             Prepoznavanja osjećaja drugih učenika i povećanje empatije ;
                                             Prepoznavanje i suzbijanja nepoželjnog ponašanja učenika u
                                            razrednoj zajednici;
                                             Poticanja suradnje u razrednoj zajednici, prihvaćanja i
                                            uvažavanje različitosti i pružanja podrške ;
                                             Njegovati interese i želje učenika i poticati kreativnost,
                                            maštovitost i talente.


                                                           107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112