Page 107 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 107
ŠKOLSKI KURIKUL
2023./2024.
Naziv aktivnosti KAD PROBLEM SE RIJEŠI, OTPORNOST SE SMIJEŠI!
Namjena Preventivne radionice za učenike na temu:
Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja učenika
Razvoj komunikacijskih vještina
Uspostavljanje i održavanje zdravih odnosa Poboljšavanje
pažnje, regulacija osjećaja i ponašanje
Razvoj pozitivnog mišljenja
Otkrivanje talenata, potencijala, vrlina i vrijednosti, poticanje
kreativnosti i poduzetništva
Razvoj samoodređenja, izgradnja osobne snage
Pretvaranje izazova u prilike
Učenik će upoznati i primijeniti ključne alate za rješavanje
problema:
‐ istražuje svijet oko sebe, upoznaje svoje osobine, talente i
interese
‐ oblikuje moguća rješenja u rješavanju problema
‐ uči kako se prilagoditi situaciji i uspjeti usprkos teškoćama
‐ uči se usmjerenoj pažnji, ne prosuđuje, prihvaća
‐ reagira svjesnije u stresnim i izazovnim situacijama
‐ prepoznaje je li neko rješenje dobro ili ne, odabire najbolje
rješenje
‐ aktivnim korištenjem svog potencijala čini dobrobit zajednici u
kojoj živi
Nositelji Učiteljice / moderatori programa: Anamarija Čorko, Jasminka
Čupić, Valentina Danilov Čutić, Nevenka Dimač, Lea Kalazić,
Daria Krapanić, Romana Kutlača, Ivana Matešić, Barbara Musa,
Slavica Ostojić, Ivona Pierobon Šikman, Maja Poljski, Daniela
Rohini Juričev‐Sudac, Marica Rukljač, Magdalena Šandor,
Nikolina Tolić.
Učenici: 1.a, 1.b, 1.c, 2.a, 2.b, 2.c, 3.a, 3.b i 3.c
Suradnici: Udruga Put do uspjeha, Udruga Pragma
Način realizacije Kreativna provedba aktivnosti iz projekata, priručnika i
edukacija: Virtograd u razrednoj nastavi, Pragma radionice,
Kartice za kišne dane, Mindfulness‐kratke vježbe za djecu,
Svakim danom sve hrabriji, Tragovima sreće, Reci što osjećaš,
Učionica bez zlostavljanja, Emociometar inspektora Kroka,
Socijalne vještine i Udruga Ti si OK, Rescur, PoMoZi Da, Hand in
Hand, radionice eTwinning projekata, Škole za Afriku, Crtanje
fraktala…
Radionice za učenike na satovima razrednika, organiziranog
vremena i učenja u produženom boravku: čitanje slikovnica,
pripovijedanje i slušanje priča, igre uloga, igrokazi, dramatizacija
problemskih situacija, pričanje priča uz pomoć situacijskih
kartica, suradnja u rješavanju problema, „kutić brzih
oporavaka“, vježbe opuštanja, „mirni kutak“, „trenutak
povjerenja“, izražavanje osjećaja, darivanje i primanje pohvale,
107