Page 109 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 109
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti Aktivnosti na satu razrednika:
Kućni red škole, Razredna pravila, Ja i ti – slični, a različiti
(Međunarodni dan tolerancije 16.11.), Životne vještine –
pristojno ili nepristojno?, Zdrava prehrana i ja, Ovako vidim
sebe, Rješavanje problema (Dan ružičastih majica)
individualni razgovori, edukacije, radionice, suradnja sa stručnim
suradnicima škole
Vremenik Tijekom školske godine
Način vrednovanja Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika, upitnici i
ankete za učenike/analiza rezultata
Troškovnik Troškovi kopiranja
Naziv aktivnosti Osjećaji, što ću s vama?, Radionica: Jezik zmije i jezik žirafe,
Pubertet - promjene koje donosi, Ovako vidim sebe,
Rješavanje problema, Forum kazalište – radionica, Dan
ružičastih majica, Aktivno slušanje – kako učiti u paru i
skupini, Suradnja – ključ uspjeha
Ciljevi Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
sukoba i napetosti svajanje zdravih navika u društvu u odnosu
na određene oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
u komunikaciji, ojačati ih za samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj
zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka,
modnih trendova
Kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki oblik
nasilničkog ponašanja
Ojačati socio-emocionalne kompetencije
Namjena Prepoznavanje vlastitih osjećaja i njihovo upravljanje ;
Prepoznavanja osjećaja drugih učenika i povećanje empatije ;
Prepoznavanje i suzbijanja nepoželjnog ponašanja učenika u
razrednoj zajednici;
Poticanja suradnje u razrednoj zajednici, prihvaćanja i
uvažavanje različitosti i pružanja podrške ;
Njegovati interese i želje učenika i poticati kreativnost,
maštovitost i talente .
Nositelji Razrednica Barbara Musa, stručni suradnici Miran Ilić i Iva
Grčić
Način realizacije Radionice, grupni rad, prezentacije; suradnja sa stručnim
suradnicima i udrugama
Tematski roditeljski sastanci
Vremenik Tijekom školske godine 2024./2025.
Način vrednovanja Samovrednovanje
109