Page 109 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 109

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                           Aktivnosti na satu razrednika:
                                             Kućni red škole, Razredna pravila, Ja i ti – slični, a različiti
                                             (Međunarodni dan tolerancije 16.11.), Životne vještine –
                                            pristojno ili nepristojno?, Zdrava prehrana i ja, Ovako vidim
                                                sebe, Rješavanje problema (Dan ružičastih majica)
                                         individualni razgovori, edukacije, radionice, suradnja sa stručnim
                                         suradnicima škole

               Vremenik                   Tijekom školske godine
               Način vrednovanja          Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika, upitnici i
                                         ankete za učenike/analiza rezultata
               Troškovnik                 Troškovi kopiranja


               Naziv aktivnosti              Osjećaji, što ću s vama?, Radionica: Jezik zmije i jezik žirafe,
                                                Pubertet - promjene koje donosi, Ovako vidim sebe,
                                               Rješavanje problema, Forum kazalište – radionica, Dan
                                               ružičastih majica, Aktivno slušanje – kako učiti u paru i
                                                          skupini, Suradnja – ključ uspjeha
               Ciljevi                       Stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno rješavanje
                                            sukoba i napetosti   svajanje zdravih navika u društvu u odnosu
                                            na određene oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
                                             Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za snalaženje
                                            u komunikaciji, ojačati ih za samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj
                                            zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka,
                                            modnih trendova
                                             Kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki oblik
                                            nasilničkog ponašanja
                                             Ojačati socio-emocionalne kompetencije
               Namjena                       Prepoznavanje vlastitih osjećaja i njihovo upravljanje ;
                                             Prepoznavanja osjećaja drugih učenika i povećanje empatije ;
                                             Prepoznavanje i suzbijanja nepoželjnog ponašanja učenika u
                                            razrednoj zajednici;
                                             Poticanja suradnje u razrednoj zajednici, prihvaćanja i
                                            uvažavanje različitosti i pružanja podrške ;
                                             Njegovati interese i želje učenika i poticati kreativnost,
                                            maštovitost i talente .
               Nositelji                     Razrednica Barbara Musa, stručni suradnici Miran Ilić i Iva
                                            Grčić

               Način realizacije             Radionice, grupni rad, prezentacije; suradnja sa stručnim
                                            suradnicima i udrugama
                                             Tematski roditeljski sastanci
               Vremenik                      Tijekom školske godine 2024./2025.


               Način vrednovanja             Samovrednovanje




                                                           109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114