Page 112 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 112
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti Aktivnosti na satu razrednika, satovima prirode i društva i
hrvatskog jezika: Pravilna prehrana; Osobna higijena;
Primjereno ponašanje (Ponašanje u školi, Ponašanje prema
odraslima i djeci, Ponašanje prema životinjama);
Odgovornost za zdravlje i odgovorno ponašanja; Donošenje
razrednih i školskih pravila ponašanja; Volontiranje i
humanitarni rad u školi; Slični smo i različiti; Knjiga – moj
prijatelj (15 minuta čitanja dnevno).
Razvijati svoju empatiju prema ljudima koji su drugačiji
Shvatiti koje knjige (sadržaji) im se sviđaju, a koji ne
Nositelji Razrednica Nina Marčetić
Stručni suradnici prema potrebi.
Način realizacije Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice
Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
radionice.
Suradnja sa stručnom službom škole
Vremenik Kroz školsku godinu 2024./2025.
Način vrednovanja Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika
Upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata
Troškovnik Troškovi kopiranja
Naziv aktivnosti Aktivnosti na Satu razrednika, satovima Prirode i društva,
Hrvatskog jezika, Tjelesne i zdravstvene kulture, Likovne
kulture i Glazbene kulture. Pravilna prehrana – Što i koliko
jesti – pravilni obroci; Osobna higijena – kako brinemo o svom
tijelu?; Primjereno ponašanje (Ponašanje u školi, Ponašanje
prema odraslima i djeci, Ponašanje u kulturnim ustanovama,
Ponašanje prema životinjama); Odgovornost za zdravlje i
odgovorno ponašanja – Što to znači i kako se provodi?;
Donošenje razrednih i školskih pravila ponašanja; Volontiranje
i humanitarni rad u školi; Slični smo i različiti; Svakodnevno
vrijeme za čitanje.
Ciljevi Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti pojavu bolesti i
prenošenje zaraznih bolesti na ostale učenike, promicati
pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika prema zdravlju i
sigurnosti. Stjecati potrebne vještine i znanja potrebnih za
mirno rješavanje svih sukoba i napetosti. Usvajati zdrave
navike u društvu u odnosu na određene oblike rizičnih
ponašanja (pritisci vršnjaka u razrednoj zajednici ili u
školi). Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za
snalaženje u komunikaciji, ojačati samopouzdanje učenika ,
učiti ih zdravoj zabavi, odupiranju negativnim pritiscima i
112