Page 102 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 102

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


                aktivnost, program i/ili             Razvoj vještina za adolescenciju - Lions Quest
                projekt
                                             Završetak programa i završna  evaluacija učinka
                vremenik aktivnosti,         Tijekom šk.god. 2024./2025. prema planu sata razrednika i
                programa i/ili projekta      planu rada socijalnog pedagoga.

                način vrednovanja i način    Evaluacija nakon svake provedene radionice
                korištenja rezultata         Dodatni upitnik o znanju , stavovima i programima
                vrednovanja                  Rezultati  vrednovanja će se koristiti za procjenu korisnosti
                                             programa, procjenu nastavka aktivnosti ili procijene potrebne
                                             promjene neke od aktivnosti te procjenu smanjenja
                                             čimbenika rizika u nastanku PUP, sukladno naputku AZOO i
                                             UNODC.
                detaljan troškovnik          Troškovi vezani uz radni materijal: papir, printanje radnih
                aktivnosti, programa i/ili   listića, pribor za pisanje
                projekta



                aktivnost, program i/ili                 Socijalnopedagoški program EMICA
                projekt                               Razvoj Emocionalnih vještina putem igrica
                ciljevi aktivnosti,          Razvoj emocionalnih vještina koje pridonose emocionalnoj
                programa i/ili projekta      prilagodbi i mentalnom zdravlju učenika.
                                             Prepoznavanje, razumijevanje i prihvaćanje emocija
                                             Iskazivanje emocija
                                             Uočavanje povezanosti emocija i ponašanja
                                             Osvještavanje značaja takozvanih ugodnih  emocija i
                                             prihvaćanja takozvanih neugodnih emocija
                namjena aktivnosti,          Socijalnopedagoški program EMICA - Razvoj Emocionalnih
                programa i/ili projekta      vještina putem igrica namijenjen je za razvoj emocionalnih
                                             vještina; prepoznavanje, razumijevanje i prihvaćanje emocija,
                                             uočavanje povezanosti emocija i ponašanja, razlikovanje
                                             ugodnih i neugodnih emocija kod učenika drugih i trećih
                                             razreda osnovne škole.
                nositelji aktivnosti,        Miran Ilić, stručni suradnik socijalni pedagog
                programa i/ili projekta i
                njihova odgovornost
                način realizacije            Informiranje o programu  na UV i na roditeljskim sastancima
                aktivnosti, programa i/ili   Direktna implementacija programa – provedba radionica za
                projekta                     učenike na SRO uz  procesnu evaluaciju.
                                             Socijalnopedagoške radionice: 8 radionica
                                             Teme:
                                             Upoznavanje i uvod u rad
                                             Osnovne emocije
                                             Tzv. ugodne emocije, suradnja
                                             Tzv. neugodne emocije
                                             Kako se nositi sa zahtjevnim situacijama


                                                           102
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107