Page 98 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 98

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


                Naziv                                      ABECEDA PREVENCIJE
                                      podrška školama za ujednačavanje standarda kvalitete i sadržaja
                                                      školskih preventivnih strategija
                                  Izrađeni su priručnici za cijeli obvezni obrazovni sustav, odnosno za
                                  osnovne (zasebno za razrednu i predmetnu nastavu). Njihova je svrha
                                  strukturirati načine ostvarivanja tri specifična cilja prevencije.
                nositelji         Razrednici od 1.-8.razreda
                aktivnosti,
                                  Podrška: ravnatelji, voditelji ŠPP, stručni suradnici.
                programa i/ili
                                  Podrška voditeljima ŠPP su županijski koordinatori.
                projekata
                način             Po 5 radioničkih aktivnosti u trajanju od 15 minuta za svaki specifični cilj;
                realizacije        Po dvije razrađene stručne teme za ROS u trajanju po 15 min.
                aktivnosti,       Isti specifični cilj provodi se u isto vrijeme u svim razrednima.
                programa i/ili    Provoditelji programa su educirani
                projekta
                                  Informiranje o aktivnostima na UV, VR, ŠO i na roditeljskim sastancima
                                  Direktna implementacija  – provedba radionica za učenike na SRO
                                  uz  procesnu evaluaciju.
                                  Završetak programa i završna  evaluacija učinka.
                vremenik
                aktivnosti,
                programa i/ili
                projekta

















                način             Procesna evaluacija nakon svake provedene radionice
                vrednovanja i      Digitalni upitnik za izvještavanje od strane razrednika sadrži: broj
                način             provedenih aktivnosti po temama,
                korištenja         Kratka procesna evaluacija – kako je protekla provedba aktivnosti, što se
                rezultata         pokazalo kao dobro, a što su bile prepreke, zadovoljstvo provedbom,
                vrednovanja        Na kraju svakog dvomjesečnog ciklusa/odgojno-obrazovnog razdoblja.
                                   Rezultati  vrednovanja će se koristiti za procjenu korisnosti programa,
                                  procjenu nastavka aktivnosti ili procijene potrebne promjene neke od
                                  aktivnosti te procjenu smanjenja čimbenika rizika u nastanku PUP,
                                  sukladno naputku AZOO i MZOM.
                detaljan          AZOO i MZOM su osigurali ljudske resurse za edukaciju i implementaciju
                troškovnik        programa.
                aktivnosti,       Škole će u rujnu dobiti:





                                                            98
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103