Page 93 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 93
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Način vrednovanja Učenici će nakon izrade proizvoda prodavati iste na
sajmovima koja su planirana od strane školske
zadruge.
Troškovnik Troškovnik nije fiksan već proizlazi iz planiranih potreba
realizacije (oko 200 eura).
Naziv aktivnosti PIŠEM , ČITAM , VJEŽBAM
– SURADNJA SA ŠKOLOM OŠ BRAĆE RADIĆ
Ciljevi Projekt „Pišem, čitam, vježbam“ osmišljen je kako bi
se, kroz igru i kreativne aktivnosti, kod djece razvile
vještine urednog, čitljivog i brzog pisanja, potaknula
koncentracija te stvorila pozitivna navika pisanja.
Povećati kvalitetu pisanja kod učenika nižih razreda
osnovne škole kroz poticanje grafomotoričkih vještina,
koncentracije i kreativnog izražavanja. Redovita
tjelesna aktivnost, uključujući sport i vježbanje,
ima pozitivan utjecaj na kognitivne funkcije koje su
ključne za razvoj vještina pisanja i čitanja kod djece.
Kroz strukturirane sportske aktivnosti učenici ne
razvijaju samo motoričke sposobnosti. Utjeće se na
poboljšanje koncentracije i pažnje, tjelesna aktivnost
potiče bolju prokrvljenost mozga, što
rezultira povećanom sposobnošću fokusiranja, što je
ključno za uspješno čitanje i pisanje. Razvoj fine
motorike/Vježbe koje uključuju koordinaciju ruku i
očiju (npr. bacanje lopte, hvatanje, precizni pokreti)
pridonose razvoju fine motorike, koja je važna
za pisanje rukom.
Jačanje radne memorije/Sport zahtijeva brzo
donošenje odluka, pamćenje pravila i strategija, što
potiče radnu memoriju – sposobnost koja je ključna za
razumijevanje pročitanog teksta i organizaciju pisanog
sadržaja.
Smanjenje stresa i anksioznosti/Kretanje pomaže
u regulaciji emocija, smanjuje napetost i stvara
pozitivno okruženje za učenje, čime se olakšava
usvajanje jezičnih vještina.
Povezanost s međupredmetnim kurikulumom
Sport i vježbanje mogu se povezati s nastavom jezika
kroz:
opisivanje pokreta i pravila igre (razvijanje izražavanja)
vođenje dnevnika aktivnosti (pisanje)
čitanje uputa i sportskih tekstova (razumijevanje
pročitanog)
Namjena Učenici 1., 2. i 3. razreda
93

