Page 90 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 90

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv projekta                                   VEČER MATEMATIKE


               Način realizacije             Kroz radionice pripremljene za učenike upriličit ćemo sajam
                                            matematičkih igara. Sudionici obilaze radne centre i odabiru
                                            aktivnosti u kojima će sudjelovati. U svakom radnom centru
                                            nalaze se materijali i upute za svaku aktivnost. Aktivnosti su
                                            uglavnom za rad u paru ili grupi, učenici domaćini ili učitelji
                                            pomažu u snalaženju i eventualnim poteškoćama
               Vremenik                      1. prosinca 2024



               Način vrednovanja             Vođenje evidencije o riješenim radionicama u „Putovnici kroz
                                            večer matematike“ koju će imati svaki učenik koji je sudionik u
                                            radionicama..
               Troškovnik                    Troškovi umnožavanja, plastificiranja materijala i ostale
                                            potrebne rekvizite


               Naziv
                                                                 VOLTINO GLAGOLJA
               projekta
                                             Cilj nam je upoznavanje, čuvanje  i prenošenje kulturne
               Ciljevi                      baštine te nacionalnog i kulturnog identiteta.


                                             Upoznati glagoljicu tj. kulturnu baštinu te nacionalni i kulturni
                                            identitet svoje domovine kroz uratke u glagoljici različitim
                                            tehnikama i u različitom materijalu, kroz igru, istraživanjem i
                                            pisanjem.
               Namjena:                      U svom radom razvijati koncentraciju, finu motoriku, strpljenje
                                            i upornost u radu.
                                            Razvijati stvaralački način izražavanja i mogućnost dokazivanja
                                            u kreativnom izričaju. Razvijati učeničke komunikacijske i
                                            socijalne vještine.

               Nositelji:                   Učiteljica Barbara Musa, učenici 4.b razreda i  suradnici


                                            Stvaralačke radionice  s glagoljicom u različitim tehnikama i u
                                            različitom materijalu, kroz igru, istraživanjem i pisanjem.
               Način realizacije            Istraživanje hrvatske glagoljaške baštine. Suradnja s ostalim
                                            školama i institucijama koje njeguju hrvatsku glagoljičku
                                            baštinu



               Vremenik                      Tijekom školske godine

                                             Foto i video zapis na stranicama škole.
               Način vrednovanja
                                             Sudjelovanje u zajedničkim aktivnostima (Božićni sajam i

                                            radionice Zadruge)



                                                            90
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95