Page 91 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 91

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

                Naziv projekta                         PROJEKT – ČAJANKA S TETOM JULIOM 3


                                             Upoznati kulturu ispijanja čaja‐ čajanka.
                                             Naučiti aktivno slušati.
                                             Usvojiti nove riječi te tako bogatiti rječnik na materinjem
                                             jeziku.
                                             Poticati učenike na postojanje i uvažavanje različitosti, na
                                             odvažnost , hrabrost i razvoj pozitivne slike o sebi
                                             (samopoštovanje)
                                             Naučiti biti zahvalan (što proizlazi iz različitih životnih
                                             situacija)
                                             Poticati kreativnost kod učenika.
                                             Razvijati kulturu čitanja te omogućiti učenicima pristup
                                             djelima dječje književnosti i učiti kako učiti.
                                             Projektne aktivnosti prikazati pomoću IKT‐a
                                             Širiti ljubav prema čitanju i knjigama.
                Namjena                      Aktivnosti  u korelacijskom pristupu prema drugim
                                             predmetima.
                                             Korisno i zabavno provođenje slobodnog vremena.
                                             Probuditi ljubav prema knjizi i pisanoj riječi.
                                             Olakšavanje pamćenje važnih pojmova, a ujedno poticanje
                                             učenika na razmišljanje, povezivanje i igru.
                                             Potaknuti učenike da čitaju više i razvijaju pozitivan odnos i
                                             ljubav prema čitanju.
                Nositelji                    Učenici 1.b, 2.c, 3.a i 3.c razreda i učiteljice Slavica Ostojić, Lea
                                             Kalazić, Nevenka Dimač, Ivana Matešić i Antonija Marton.

                Način realizacije            Upoznavanje s nizom slikovnica i priča spisateljice Julie
                                             Donaldson te čitanje istih.
                                             Razgovor i dojmovi.
                                             Rješavanje tematskih listića.
                                             Gledanje kratkih crtanih filmova nastalih prema književnim
                                             predlošku.
                                             Kreativno stvaralaštvo (crtanje, gluma, pripovijedanje…)
                                             Uporaba kamišibaja te pričanje priča pomoću istog.
                                             Izrada vlastitih ili grupnih ilustracija.
                                             Rad s digitalnim alatima.
                                             Posjet školskoj knjižnici i slušanje priča istoimene autorice uz
                                             aktivnosti.
                                             Upoznavanje s novim te suradnja s učiteljima i učenicima koji
                                             su uključeni u projekt kroz video pozive i sl..

                Vremenik                     Tijekom šk. god. 2023./2024.


                Način vrednovanja            Evaluacijski listić učenika.
                                             Izrada Top liste naj pročitanih slikovnica autorice i prijedlozi za
                                             čitanje mlađim učenicima škole.

                                                            91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96