Page 89 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 89
ŠKOLSKI KURIKUL
2023./2024.
Naziv projekta VEČER MATEMATIKE
Ciljevi Popularizacija matematike kroz zabavne i privlačne sadržaje i
igre te poticaj učenicima za pronalaženje i produbljivanje
interesa za matematiku
Namjena Osvijestiti prisutnost matematike u svom okruženju te
upoznati njenu zabavnu stranu.
Nositelji Učenici od 1.‐8. razreda i njihovi roditelji kao sudionici u
radionicama, učiteljice matematike, učiteljice RN, koordinator
Vlatka Hrkać
Način realizacije Kroz radionice pripremljene za učenike upriličit ćemo sajam
matematičkih igara. Sudionici obilaze radne centre i odabiru
aktivnosti u kojima će sudjelovati. U svakom radnom centru
nalaze se materijali i upute za svaku aktivnost. Aktivnosti su
uglavnom za rad u paru ili grupi, učenici domaćini ili učitelji
pomažu u snalaženju i eventualnim poteškoćama
Vremenik 7. Prosinca 2022
Način vrednovanja Vođenje evidencije o riješenim radionicama u „Putovnici kroz
večer matematike“ koju će imati svaki učenik koji je sudionik
u radionicama..
Troškovnik Troškovi umnožavanja i plastificiranja materijala
Naziv projekta NATJECANJE MAT LIGA – matematičko natjecanje za parove
osnovnih škola
Ciljevi Promicanje i popularizacija matematike među učenicima.
Pojačavanje motivacije učenika u radu te poticanje timskog
rada kroz rješavanje problemskih i logičkih zadataka iz
područja matematike. Stvaranje strategija i unapređivanje
suradničkog učenja te razvijanje komunikacijskih vještina.
Namjena Razvijanje kompetencija koje razvija matematika i logičko
razmišljanje.
Nositelji Vlatka Hrkać kao koordinator za predmetnu nastavu, Maja
Poljski i Ivana Matešić kao koordinatori za razrednu nastavu ,
učitelji matematike i učiteljice RN kao mentori, učenici
Način realizacije MAT liga je natjecanje koje se provodi u matičnim školama
kroz četiri kola (jesensko, zimsko, proljetno i ljetno).
Osmišljena je kako bi se povećao broj matematičkih natjecanja
kroz godinu za učenike, a time i interes za matematiku.
Natjecanje se sastoji od izazovnih matematičkih zadataka s
ponuđenih odgovorima. U projekt su pozvani učenici od
89