Page 100 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 100
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
aktivnost, program i/ili Razvoj pozitivne slike o sebi
projekt
vremenik aktivnosti, Tijekom šk.god. 2024./2025. prema planu sata razrednika.
programa i/ili projekta
način vrednovanja i način Pismena evaluacija nakon svake radionice.
korištenja rezultata Rezultati vrednovanja će se koristiti za procjenu korisnosti
vrednovanja programa, procjenu nastavka aktivnosti ili procijene potrebne
promjene neke od aktivnosti te procjenu smanjenja
čimbenika rizika u nastanku PUP-a.
detaljan troškovnik
aktivnosti, programa i/ili Troškovi vezani uz radni materijal: papir, printanje radnih
projekta listića, pribor za pisanje
aktivnost, program i/ili RESCUR: Na valovima: kurikulum otpornosti za
projekt predškolsku i osnovnoškolsku dob
ciljevi aktivnosti, Ciljevi:
programa i/ili projekta Razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija te otpornosti
učenika.
Razviti i poboljšati socijalno i emocionalno učenje djece
Njegovati i poticati zdrave odnose među djecom te pozitivno i
prosocijalno ponašanje
Poticati mentalno zdravlje i dobrobit djece, pogotovo one
koja su izložena rizicima
Poboljšati akademsku angažiranost i motivaciju za učenjem
namjena aktivnosti, Radionice će se provoditi s učenicima razredne nastave s
programa i/ili projekta ciljem učenja i primjene prezentiranih životnih vještina te
njegovanjem mentalnog zdravlja učenika i razvoja
otpornosti.
nositelji aktivnosti, Miran Ilić, stručni suradnik socijalni pedagog
programa i/ili projekta i
njihova odgovornost
način realizacije Provoditelji programa su educirani.
aktivnosti, programa i/ili Informiranje o programu na UV i na roditeljskim sastancima
projekta Direktna implementacija programa – provedba radionica za
učenike na SRO prema planu sata razrednika i socijalnog
pedagoga.
vremenik aktivnosti, Tijekom šk.god. 2024./2025. prema planu sata razrednika i
programa i/ili projekta planu rada socijalnog pedagoga.
način vrednovanja i način Procesna evaluacija – evaluacija zadovoljstva
korištenja rezultata Nakon završenih tematskih cjelina programa provoditelji
vrednovanja programa će evaluirati vještine učenika te će učenici
samoprocjenjivati vlastite vještine.
Rezultati vrednovanja će se koristiti za procjenu korisnosti
programa, procjenu nastavka aktivnosti ili procijene potrebne
promjene neke od aktivnosti.
100