Page 50 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 50
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti ODBOJKA
Način vrednovanja Vrednovat će se kroz uključivanje što većeg broja
učenika i provođenja natjecanja u samoj školi –
međuškolskom natjecanju na razini grada Zagreba.
Troškovnik Pomoćna sredstva prema potrebi osigurat će škola.
Naziv aktivnosti PLESNA SKUPINA
Ciljevi Za učenike koji žele više.
1. Učenice će vježbati plesne elemente kroz
izvannastavnu aktivnost.
2. Učenice će ujedno učiti surađivati u timu. Igra i sport
su sastavni dio života ljudi različite dobi i društvenog
položaja, pogotovo djece i mladeži. Danas se sve više
teži da se svako dijete razvija ne samo u svojim umnim,
čuvstvenim, društvenim i duhovnim dimenzijama nego
i u psihofizičkim. Sport je ljudskoj prirodi “prirođena”
aktivnost. On budi jak interes i ima snažnu privlačnost.
3. Afektivno utjecati na učenike jer je veliki odgojni
potencijal i odgojna snaga. Sport je izvanredno odgojno
sredstvo. On omogućava djeci da razvijaju svoje
humane kvalitete i promiče autentične ljudske
vrijednosti.
Namjena Učenicima od 5. razreda do 8. razreda.
Nositelji Ljiljana Hanžek, prof. TZK
Način realizacije Aktivnosti će se provoditi kroz učenje, vježbanje
plesnih elemenata. Učenice će nastupati na različitim
školskim aktivnostima koja su vezana za kulturni dio
škole.
Vremenik Tijekom cijele školske godine, kroz jedan sat tjedno.
Način vrednovanja Vrednovat će se kroz uključivanje što većeg broj
učenica i nastupanja na različitim školskim
aktivnostima.
Troškovnik Pomoćna sredstva prema potrebi osigurat će škola (do
50 EUR).
Naziv aktivnosti RADIONICA KERAMIKE
Ciljevi Poticanje učenika na kreativno korištenje slobodnog
vremena.
Razvijanje fine motorike prilikom modeliranja
gline. Izražavanje kreativnosti i upornosti kroz
izradu keramike.
Potaknuti svijest kod učenika na vrstu alfabetskog
pisma, glagoljicu prilikom modeliranja gline i urezivanja
oblika pisma.
Namjena Razviti stvaralački način izražavanja i mogućnost
dokazivanja u kreativnom izričaju.
50

