Page 46 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 46
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti GLAZBENO – SCENSKA SKUPINA – 2.c
Ciljevi Upoznavanje učenika sa scenskom i dramskom umjetnošću.
Obuhvaća jezične i nejezične oblike sporazumijevanja, likovne i
glazbene elemente, ples, igre uloga, dramske igre i
psihodramu. Uživljavanjem u određene situacije, likove, pojave
i stvari, riječima, pokretom, kretanjem i zvucima, učenici
razvijaju samosvijest i osjećaj važnosti, razvijaju govor i
kvalitetu izražavanja. Aktivnost djeluje na intelektualni,
moralni, emocionalni, socijalni, estetski, i tjelesni razvoj, a
utječe i na formiranje pogleda na svijet.
Namjena Ova aktivnost priprema učenike za životne situacije, da
razlikuju maštu od stvarnosti te ih povezuje s drugim
učenicima i stvara pozitivne odnose s njima. Učenici spontano
procesuiraju pozitivne i negativne emocije, razvijaju
samokontrolu, toleranciju, strpljenje, slušanje i poštivanje
drugih.
Nositelji Učiteljica Nina Marčetić
Način realizacije Aktivnost se realizira različitim oblicima rada kroz dramske
igre i radionice. Realizacija se odnosi na dramske vježbe,
čitanje i dramatizaciju književnih predložaka te
glazbenoscenski nastup.
Vremenik Jedan sat tjedno tijekom nastavne godine
Način vrednovanja Navedena izvannastavna aktivnost će se vrednovati ovisno o
postignutim i ostvarenim ciljevima, sukladno planu i programu
aktivnosti, po njenom završetku.
Troškovnik Troškovnik će ovisiti o eventualnim troškovima kostimografije
i scenografije.
Naziv aktivnosti INA 2.C
Daria Krapanić
Mašta i ja
Ciljevi Omogućiti djetetu siguran i ugodan boravak u školi nakon
redovne nastave. Kroz organizirani odgojno-obrazovni rad,
slobodno i organizirano vrijeme osposobiti učenike za
kreativno korištenje slobodnog vremena, samostalno, redovito,
odgovorno i suradničko učenje; „učiti kako učiti“. Planiranjem i
ostvarivanjem među predmetnih tema razvijati ključne
učeničke kompetencije. Učenici će razvijati pozitivan odnos i
umijeće učenja, odgovornost za svoj uspjeh i napredak, svijest
o postignućima te pripravnost za cjeloživotno učenje.
46