Page 42 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 42
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
6. IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
Naziv aktivnosti Znanstvenici – kreativci – 1.a
Ciljevi Organiziranje pokusnih elemenata sa sadržajima prirodoslovlja i
samostalno izvođenje manjih pokusa i istraživanja te njihova
primjena u životnom okruženju. Približiti učenicima znanstvene
sadržaje, primjerene njihovoj dobi, omogućiti učenicima
upoznavanje i shvaćanje osnovnih zakonitosti i procesa koji vladaju u
prirodi, kao i osposobiti učenike da iz povezane sadržajne cjeline
izdvoje pojedinačni problem, prouče ga i tako stečeno znanje
upotrijebe za razumijevanje cjeline. Također, kod učenika se
nastoje pobuditi zanimanje i želja za stvaranjem, otkrivanjem i
istraživačkim radom. Učenicima se stvaraju uvjeti kroz koje će otkriti
svoje sposobnosti te značajke i vrijednost suradničkog
učenja. Razvijanje svojih potencijala.
Razviti pozitivan stav i zanimanje za učinkovito i kreativno
sudjelovanje u životu zajednice u kojoj učenici žive maštovitim
korištenjem kućanskog otpada i ostalih materijala u izradi uporabnih
predmeta.
Primjena strategija učenja i rješavanje problema.
Razvijanje poduzetničkog duha.
Namjena Svim kreativnim i znatiželjnim učenicima koji uz kreativnost i
maštovitost razvijaju pravilan odnos prema prirodi i prirodnim
resursima.
Nositelji Učiteljica Marica Rukljač i Nevenka Dimač
Način realizacije Učionički rad i izvanučioničke aktivnosti – individualni rad, rad u
paru, timsko – suradnički rad.
Vremenik Tjedan A – srijeda – 5. sat – 11,30 – 12,15 i u PB od 13,20 do 14,05 u
terminu organiziranog vremena
Tjedan B – četvrtak – 5. sat – 11,30 – 12, 15 15 i u PB od 13,20 do
14,05 u terminu organiziranog vremena
Način vrednovanja Sudjelovanje u aktivnostima, samopraćenje i samoprocjenjivanje
osobnog rada i uspješnosti u kreativnosti I izvođenju jednostavnih
pokusa I istraživanja.
Troškovnik Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja, plastificiranja, za
dokumentacijske mape i usavršavanje učitelja.
Naziv aktivnosti Mali ljudi, veliki osjećaji
Ciljevi Poticati emocionalnu inteligenciju i pismenost kod učenika. Razvijati
samoregulaciju. Osposobiti učenike za pravilno iskazivanje vlastitih
osjećaja i prepoznavanje osjećaja drugih. Razvijanje empatije.
Namjena Razvijati učeničke socijalne i komunikacijske vještine. Osnažiti
učenike na izražavanje vlastitih stavova i mišljenja na pravilan način.
42