Page 42 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 42

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


                   6.  IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI




               Naziv aktivnosti                              Znanstvenici – kreativci – 1.a


               Ciljevi                       Organiziranje pokusnih elemenata sa sadržajima prirodoslovlja i
                                            samostalno izvođenje manjih pokusa i istraživanja te njihova
                                            primjena u životnom okruženju. Približiti učenicima znanstvene
                                            sadržaje, primjerene njihovoj dobi, omogućiti učenicima
                                            upoznavanje i shvaćanje osnovnih zakonitosti i procesa koji vladaju u
                                            prirodi, kao i osposobiti učenike da iz povezane sadržajne cjeline
                                            izdvoje pojedinačni problem, prouče ga i tako stečeno znanje
                                            upotrijebe za razumijevanje cjeline. Također, kod učenika se
                                            nastoje pobuditi zanimanje i želja za stvaranjem, otkrivanjem i
                                            istraživačkim radom. Učenicima se stvaraju uvjeti kroz koje će otkriti
                                            svoje sposobnosti te značajke i vrijednost suradničkog
                                            učenja. Razvijanje svojih potencijala.
                                             Razviti pozitivan stav i zanimanje za učinkovito i kreativno
                                            sudjelovanje u životu zajednice u kojoj učenici žive maštovitim
                                            korištenjem kućanskog otpada i ostalih materijala u izradi uporabnih
                                            predmeta.
                                             Primjena strategija učenja i rješavanje problema.
                                             Razvijanje poduzetničkog duha.
               Namjena                       Svim kreativnim i znatiželjnim učenicima koji uz kreativnost i
                                            maštovitost razvijaju pravilan odnos prema prirodi i prirodnim
                                            resursima.
               Nositelji                     Učiteljica Marica Rukljač i Nevenka Dimač
               Način realizacije             Učionički rad i izvanučioničke aktivnosti – individualni rad, rad u
                                            paru, timsko – suradnički rad.
               Vremenik                      Tjedan A – srijeda – 5. sat – 11,30 – 12,15 i u PB od 13,20 do 14,05 u
                                            terminu organiziranog vremena
                                             Tjedan B – četvrtak – 5. sat – 11,30 – 12, 15 15 i u PB od 13,20 do
                                            14,05 u terminu organiziranog vremena
               Način vrednovanja             Sudjelovanje u aktivnostima, samopraćenje  i  samoprocjenjivanje
                                            osobnog rada i   uspješnosti  u kreativnosti I izvođenju jednostavnih
                                            pokusa I istraživanja.
               Troškovnik                    Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja, plastificiranja, za
                                            dokumentacijske mape i usavršavanje učitelja.


               Naziv aktivnosti                                Mali ljudi, veliki osjećaji


               Ciljevi                       Poticati emocionalnu inteligenciju i pismenost kod učenika. Razvijati
                                            samoregulaciju. Osposobiti učenike za pravilno iskazivanje vlastitih
                                            osjećaja i prepoznavanje osjećaja drugih. Razvijanje empatije.

               Namjena                       Razvijati učeničke socijalne i komunikacijske vještine. Osnažiti
                                            učenike na izražavanje vlastitih stavova i mišljenja na pravilan način.


                                                            42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47