Page 40 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 40

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            ŠKOLICA HEKLANJA „CVIJETAK“
                                                   Izvannastavna aktivnost u PB-u / Zadružna sekcija
                                                   društvene mreže. Upitnici i ankete za učenike, roditelje
                                                   i suradnike.
                       Troškovnik                  Radionički materijal, stručna literatura i stručno
                                                   usavršavanje.

                       Naziv aktivnosti            DRAMSKA SKUPINA; Veseli glumci – 3.b
                       Ciljevi                     Razvijati maštu i kreativno izražavanje kroz igru uloga,
                                                   dramatizaciju i improvizaciju.
                                                   Potaknuti verbalnu i neverbalnu
                                                   komunikaciju primjenom dramskih tehnika (mimika,
                                                   gesta, pokret, glas).
                                                   Unaprjeđivati govorne vještine i izražajno čitanje kroz
                                                   rad na dikciji, intonaciji i ritmu govora.
                                                   Razvijati samopouzdanje i sigurnost u javnom
                                                   nastupu kroz nastupe pred vršnjacima i sudjelovanje u
                                                   zajedničkim izvedbama.
                                                   Poticati suradnju, timski rad i međusobno poštovanje u
                                                   zajedničkom stvaranju dramskog izraza.
                                                   Razvijati sposobnost slušanja, opažanja i
                                                   koncentracije kroz izvođenje zadataka koji zahtijevaju
                                                   pažnju i odgovornost.
                                                   Upoznati osnovne elemente dramskog stvaralaštva (lik,
                                                   radnja, scena, kostim, rekvizit) i koristiti ih u izvedbi.
                                                   Potaknuti emocionalnu pismenost i empatiju kroz
                                                   razumijevanje i prikazivanje različitih uloga i osjećaja.
                                                   Razvijati kulturu izražavanja i estetsku osjetljivost kroz
                                                   aktivno sudjelovanje u izvedbi i recepciji dramskog
                                                   sadržaja.
                       Namjena                     Dramska radionica namijenjena je poticanju cjelovitog
                                                   razvoja učenika kroz kreativno izražavanje, igru i
                                                   scensku interpretaciju. Kroz strukturirane aktivnosti,
                                                   učenici razvijaju komunikacijske, socijalne, emocionalne
                                                   i govorne vještine, uz naglasak na međusobnu suradnju,
                                                   samopouzdanje i maštovitost. Radionica omogućuje
                                                   učenicima siguran i poticajan prostor za istraživanje
                                                   različitih uloga, izražavanje emocija te razvijanje
                                                   osjećaja za ritam, govor i pokret. Istovremeno, pridonosi
                                                   stvaranju pozitivne slike o sebi i prihvaćanju drugih,
                                                   čime podupire razvoj empatije, tolerancije i kulturnog
                                                   izražavanja. Kroz igru i stvaralaštvo, dramska radionica
                                                   doprinosi i lakšem savladavanju nastavnih sadržaja iz
                                                   jezika i književnosti, potičući učenike na aktivno
                                                   slušanje, razumijevanje i govorno izražavanje.
                       Nositelji                   Učiteljica Paula Kadić
                       Način realizacije           Dramske igre i igre zagrijavanja


                                                            40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45