Page 38 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 38
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti TIM ZA ESTETSKO I PROSTORNO UREĐENJE ŠKOLE
Način realizacije Likovno izražavanje, uređenje interijera (svi hodnici škole, veće
zidne površine/kutevi, predvorja, ulazi u školu),
analitičko/kritičko promatranje postava, timski rad, rad prema
promatranju i zamišljanju, demonstracija, građenje,
kombiniranje, kreiranje, variranje, oblikovanje prostornih
instalacija i likovnih uradaka (2D i 3D), postavljanje izložbi
učeničkih radova
Grupnim ili individualnim radom postaviti likovne radove ili
izraditi dekorativne elemente u obliku 2D ili 3 D radova,
plakata i sl. - vezano uz prigodne datume kao što su: prvi dan
škole, Dani kruha, Sveti Nikola, Božić, Dan škole, Valentinovo,
Uskrs, Dan planeta Zemlje, Dan voda, godišnja doba…
Vremenik Kroz školsku godinu 2024./2025.
Način vrednovanja Postignuća, odnosno ostvareni rezultati
Vrednovanje likovnih uradaka među učenicima i samo
vrednovanje - usmeno
Vrednovanje od strane roditelja i ostalih potencijalnih
sudionika/posjetitelja
Vrednovanje uređenja od strane kolega i stručnih (vanjskih)
suradnika
Vrednuje se pohvalom i izlaganjem u prostoru škole ili u
drugim javnim institucijama (muzeji, galerije, knjižnice i sl.)
Troškovnik Troškovnik ovisi o potrebama sadržaja rada tijekom cijele
školske godine (jumbo plakati s učeničkim radovima, kolaž
papir i druge različite vrste papira i ljepila, tempere u boji,
plakati, pribadače, spajalice, hameri u boji, natron papir,
stiropor, karton, alu folija, žica...)
Naziv aktivnosti TIM ZA DAROVITE
Ciljevi Identifikacija darovitih učenika
Izrada individualiziranih kurikuluma
Poticaj intelektualnog, kreativnog i emocionalnog razvoja
Organizacija dodatnih aktivnosti
Unapređenje školskog okruženja za darovite učenike
Namjena Potencijalno daroviti učenici
Nositelji Članovi tima za darovite
Voditelj: Iva Grčić
Način realizacije Planiranje, implementacija i praćenje aktivnosti koje će
podržati identifikaciju, razvoj i poticanje potencijala darovitih
učenika.
Vremenik Sastanci tima prema potrebi (jednom mjesečno)
Način vrednovanja Praćenje rezultata, evaluacija IK, vanjska evaluacija
Troškovnik Trošak uredskog materijala
38