Page 34 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 34
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti INA 1.B MAŠTA I JA
svijest o postignućima te pripravnost za cjeloživotno
učenje.
Namjena Razvijati pozitivne i prijateljske odnose i zajedništvo
učenika u PB-u različitih dobnih skupina. Razvijati
zdravstvenu kulturu kod djece u svrhu očuvanja i
unapređivanja zdravlja, ekološki odgoj, očuvanje
kulturno – povijesne baštine te kulturu ponašanja u
različitim situacijama.
Učenici će razvijati kreativnost i upornost u radu ,naučiti
nove likovne tehnike rada, naučiti šivati, razvijati finu
motoriku, razvijati smisao za lijepo, razvijati i bogatiti
dječji rječnik, slušati ,opažati
Nositelji Učiteljica Daria Krapanić i učenici 1.b razreda
Način realizacije Tijekom organiziranog vremena u produženom
boravku
Vremenik Utorak-13.15-14.oo
25 sati tjedno, tijekom školske godine
Ukupno: 875 sati
Način vrednovanja Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja i
odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
ponašanju. Samovrednovanje učeničkih postignuća.
Učenici će postavljati pitanja i tražiti odgovore u
različitim izvorima, samostalno rješavati probleme i
surađivati u svim oblicima rada, biti osposobljeni za
timski rad i razvijati radne navike. Veća samostalnost i
odgovornije ponašanje učenika u izvršavanju svih
obveza u školi i izvan nje. Prezentiranje rada: u nastavi,
na školskim svečanostima, Danima otvorenih vrata,
sajmovima Školske zadruge, projektnim danima,
izložbama i natječajima u školi i izvan nje.
Troškovnik Sredstva za realizaciju programa.
Naziv aktivnosti IZVANNASTAVNA AKTIVNOST 1.C – ČITAM, VJEŽBAM,
PIŠEM
Ciljevi Razvijanje grafomotoričkih vještina, unaprjeđivanje
početnog čitanja i pisanja, poticanje kretanja, razvijanje
fine motorike i samopouzdanja. Poticanje samostalnosti
i inicijative, izgradnja emocionalne otpornosti,
poboljšanje koncentracije i strpljenja, poticanje
suradnje i zajedničkog rada, povećanje motivacije za
učenje, razvijanje estetike i vizualne pismenosti,
smanjenje stresa i anksioznosti, povezivanje s drugim
predmetima i vještinama.
34

