Page 34 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 34

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            INA 1.B MAŠTA I JA
                                                   svijest o postignućima te pripravnost za cjeloživotno
                                                   učenje.

                       Namjena                     Razvijati pozitivne i prijateljske odnose i zajedništvo
                                                   učenika u PB-u različitih dobnih skupina. Razvijati
                                                   zdravstvenu kulturu kod djece u svrhu očuvanja i
                                                   unapređivanja zdravlja, ekološki odgoj, očuvanje
                                                   kulturno – povijesne baštine te kulturu ponašanja u
                                                   različitim situacijama.
                                                   Učenici će razvijati kreativnost i upornost u radu ,naučiti
                                                   nove likovne tehnike rada, naučiti šivati, razvijati finu
                                                   motoriku, razvijati smisao za lijepo, razvijati i bogatiti
                                                   dječji rječnik, slušati ,opažati
                       Nositelji                   Učiteljica Daria Krapanić i učenici 1.b razreda
                       Način realizacije           Tijekom organiziranog vremena u produženom
                                                   boravku
                       Vremenik                    Utorak-13.15-14.oo
                                                   25 sati tjedno, tijekom školske godine
                                                   Ukupno: 875 sati
                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja i
                                                   odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
                                                   darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
                                                   ponašanju. Samovrednovanje učeničkih postignuća.
                                                   Učenici će postavljati pitanja i tražiti odgovore u
                                                   različitim izvorima, samostalno rješavati probleme i
                                                   surađivati u svim oblicima rada, biti osposobljeni za
                                                   timski rad i razvijati radne navike. Veća samostalnost i
                                                   odgovornije ponašanje učenika u izvršavanju svih
                                                   obveza u školi i izvan nje. Prezentiranje rada: u nastavi,
                                                   na školskim svečanostima, Danima otvorenih vrata,
                                                   sajmovima Školske zadruge, projektnim danima,
                                                   izložbama i natječajima u školi i izvan nje.
                       Troškovnik                  Sredstva za realizaciju programa.


                       Naziv aktivnosti            IZVANNASTAVNA AKTIVNOST  1.C – ČITAM, VJEŽBAM,
                                                   PIŠEM
                       Ciljevi                     Razvijanje grafomotoričkih vještina, unaprjeđivanje
                                                   početnog čitanja i pisanja, poticanje kretanja, razvijanje
                                                   fine motorike i samopouzdanja. Poticanje samostalnosti
                                                   i inicijative, izgradnja emocionalne otpornosti,
                                                   poboljšanje koncentracije i strpljenja, poticanje
                                                   suradnje i zajedničkog rada, povećanje motivacije za
                                                   učenje, razvijanje estetike i vizualne pismenosti,
                                                   smanjenje stresa i anksioznosti, povezivanje s drugim
                                                   predmetima i vještinama.


                                                            34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39