Page 30 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 30
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti KATOLIČKI VJERONAUK 5. - 8. RAZRED
Namjena Učenicima od 5. do 8. razreda
Nositelji Vjeroučitelj Tihomir Drugčević i Tatjana Njegovec ( 5. a, b, c)
Način realizacije Usmeno izlaganje, razgovor, pismeno izražavanje, molitva,
obrada uz pomoć igre, likovno, glazbeno i scensko izražavanje,
čitanje i rad na tekstu, asocijacije, igra kviz znanja.
Posjet župnoj crkvi, Kamenita vrata, Corpus Domini, džamija (
5. razredi)
Vremenik 2 puta tjedno tijekom nastavne godine 2024./2025.
Način vrednovanja Opisno i brojčano ocjenjivanje, pismeno i usmeno vrednovanje
po sljedećim elementima: znanje, stvaralačko izražavanje i
kultura međusobnog komuniciranja
Različitim metodama i oblicima rada vrednovanje za učenje,
vrednovanje naučenog, vrednovanje kao učenje (kviz, igra noć-
dan, kocka vrednovanja).
Troškovnik Udžbenik, radna bilježnica, bojice, radni listovi, olovke, plakati,
papiri, kreda.
Naziv aktivnosti ENGLESKI JEZIK
Ciljevi Usvajanje nastavnih sadržaja iz engleskog jezika prema
nastavnom planu i programu
Utvrđivanje i ponavljanje gradiva
Osposobljavanje učenika za što bolje razumijevanje slušanih i
pisanih tekstova te za što samostalniju jezičnu produkciju
Razvijanje zanimanja prema stranim jezicima i zemljama
engleskog govornog područja
Namjena Razvijanje četiriju jezičnih vještina
Poticati učenike na gramatičku točnost u govoru i pisanju
Ukazivanje na važnost stranih jezika u svakodnevnom životu
Nositelji Učiteljice engleskog jezika Morana Strahija, Maja Burazin,
Franka Mišković i Gordana Barišić Lazar i učenici 4.a, 5.a, 6.a,
7.a, 8.a razreda.
Način realizacije Kroz redovite sate u sklopu rasporeda sati.
Vremenik Tijekom školske godine prema rasporedu - 2 sata tjedno.
Ukupno 70 sati godišnje
Način vrednovanja Usmena i pisana provjera učenika
Zajednička analiza postignutih rezultata na satu i kritički osvrt s
ciljem daljnjeg napretka učenika
30