Page 30 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 30

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                        KATOLIČKI VJERONAUK 5. - 8. RAZRED


               Namjena                      Učenicima od 5. do 8. razreda


               Nositelji                    Vjeroučitelj Tihomir Drugčević i Tatjana Njegovec ( 5. a, b, c)


               Način realizacije            Usmeno izlaganje, razgovor, pismeno izražavanje, molitva,
                                           obrada uz pomoć igre, likovno, glazbeno i scensko izražavanje,
                                           čitanje i rad na tekstu, asocijacije, igra kviz znanja.
                                            Posjet župnoj crkvi, Kamenita vrata, Corpus Domini, džamija (
                                           5. razredi)
               Vremenik                     2 puta tjedno tijekom nastavne godine 2024./2025.


               Način vrednovanja            Opisno i brojčano ocjenjivanje, pismeno i usmeno vrednovanje
                                           po sljedećim elementima: znanje, stvaralačko izražavanje i
                                           kultura međusobnog komuniciranja
                                            Različitim metodama i oblicima rada vrednovanje za učenje,
                                           vrednovanje naučenog, vrednovanje kao učenje (kviz, igra noć-
                                           dan, kocka vrednovanja).
               Troškovnik                   Udžbenik, radna bilježnica, bojice, radni listovi, olovke, plakati,
                                           papiri, kreda.


               Naziv aktivnosti                                   ENGLESKI JEZIK


               Ciljevi                       Usvajanje nastavnih sadržaja iz engleskog jezika prema
                                            nastavnom planu i programu
                                             Utvrđivanje i ponavljanje gradiva
                                             Osposobljavanje učenika za što bolje razumijevanje slušanih i
                                            pisanih tekstova te za što samostalniju jezičnu produkciju
                                             Razvijanje zanimanja prema stranim jezicima i zemljama
                                            engleskog govornog područja
               Namjena                       Razvijanje četiriju jezičnih vještina
                                             Poticati učenike na gramatičku točnost u govoru i pisanju
                                             Ukazivanje na važnost stranih jezika u svakodnevnom životu
               Nositelji                     Učiteljice engleskog jezika Morana Strahija, Maja Burazin,
                                            Franka Mišković i Gordana Barišić Lazar i učenici 4.a, 5.a, 6.a,
                                            7.a, 8.a razreda.
               Način realizacije             Kroz redovite sate u sklopu rasporeda sati.


               Vremenik                      Tijekom školske godine prema rasporedu - 2 sata tjedno.
                                             Ukupno 70 sati godišnje
               Način vrednovanja             Usmena i pisana provjera učenika
                                             Zajednička analiza postignutih rezultata na satu i kritički osvrt s
                                            ciljem daljnjeg napretka učenika


                                                            30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35