Page 27 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 27

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                   3. IZBORNA NASTAVA


                      - katolički vjeronauk – 1. – 8. razreda
                      - engleski jezik – 4. – 8. razreda
                      - njemački jezik – 4. – 8. razreda
                      - informatika – 1. – 4. razreda
                      - informatika – 7. i 8. razreda

                       Naziv aktivnosti            KATOLIČKI VJERONAUK  1. - 4. RAZREDA
                       Ciljevi                     Upoznavanje s temeljnim činjenicama kršćanske vjere
                                                   Prihvaćanje ljudske i kršćanske vrednote primjereno
                                                   svojoj dobi i iskustvu
                                                   Razvijanje međusobnih odnosa ulaskom u širu
                                                   Zajednicu vršnjaka
                                                   Poticanje iskustva radosti i divljenja u učenika te           a
                                                   ktivnosti koje izgrađuju radost zajedništva
                                                   Usvajanje temeljnih vjeronaučnih znanja, kršćanskih i
                                                   općeljudskih vrednota
                       Namjena                     učenicima od 1. do 4. razreda
                       Nositelji                   vjeroučitelj Stipo Šarić (1a,b,c;2a,b;3a,b,c;4a,b,c)
                       Način realizacije           -usmeno izlaganje, razgovor, pismeno izražavanje,
                                                   molitva, obrada uz pomoć igre, likovno, glazbeno i
                                                   scensko izražavanje, čitanje i
                                                   rad na tekstu, asocijacije, igra kviz znanja.

                       Vremenik                    2 puta tjedno tijekom nastavne godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           opisno i brojčano ocjenjivanje, pismeno i usmeno
                                                   vrednovanje po sljedećim elementima: znanje,
                                                   stvaralačko izražavanje i
                                                   kultura međusobnog komuniciranja
                                                   različitim metodama i oblicima rada vrednovanje za      u
                                                   čenje,
                                                   vrednovanje naučenog, vrednovanje kao učenje (kviz,   i
                                                   gra noć-dan, kocka vrednovanja).
                       Troškovnik                  udžbenik, radna bilježnica, bojice, radni listovi, olovke, p
                                                   lakati, papiri, kreda.

                       Naziv aktivnosti            KATOLIČKI VJERONAUK  5. - 8. RAZREDA
                       Ciljevi                     usvajanje temeljnih vjeronaučnih znanja, kršćanskih i op
                                                   ćeljudskih vrednota
                                                   otkrivati snagu kršćanske vjere koja vodi do prave i
                                                   potpune slobode, upoznati Boga u SZ koji
                                                   oslobađa i vodi svoj narod
                                                   izgraditi otvorenost i stav prihvaćanja prema
                                                   sakramentima kao znakovima susreta i jedinstva s
                                                   Kristom


                                                            27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32