Page 22 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 22

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE - 3. RAZREDI
                       Namjena                     Zadržati i povećati interes učenika za matematičke
                                                   sadržaje. Pružiti im izazove kojima nemaju priliku biti
                                                   izloženi u razrednoj nastavi. Usmjeriti ih na matematička
                                                   natjecanja.
                       Nositelji                   Učiteljice Paula Kadić, Ivana Maltarić i Nina Marčetić,
                                                   zajedno s učenicima 3.a, 3.b i 3.c razreda.
                       Način realizacije           Dodatnim, novim, složenim i izazovnim sadržajima.
                                                   Poticajnim i ugodnim ozračjem. Usmjerenošću na rad.
                                                   Osiguravanjem potrebnih didaktičkih materijala i
                                                   motivacijom za rad s istima.
                       Vremenik                    Tijekom cijele školske godine prema rasporedu sati,
                                                   jednom u svakom nastavnom tjednu.
                       Način vrednovanja           Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                                   Individualno i sustavno praćenje učenika. Bilježenje
                                                   zapažanja o učenikovim postignućima, interesu,
                                                   motivaciji i sposobnosti u ostvarivanju dodatnih
                                                   sadržaja. Rezultat na natjecanjima.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje potrebnog didaktičkog materijala.


                       Naziv aktivnosti            DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE – 4. RAZREDI
                       Ciljevi                     Uz pomoć učitelja učenici će tražiti nove informacije iz
                                                   različitih izvora i primjenjivati ih pri rješavanju
                                                   problema. Učenici će razvijati svoje potencijale te učiti
                                                   kako primjenjivati kreativna i inovativna rješenja kroz
                                                   suradničko učenje, istraživački pristup, kroz natjecanja
                                                   te igru.
                       Namjena                     Aktivnost je namijenjena svim učenicima 4. razreda, a u
                                                   njoj će sudjelovati sukladno svojim mogućnostima.
                       Nositelji                   Snježana Crneković– učiteljica 4.a razreda
                                                   Ivica Pejić - učitelj 4.b razreda
                                                   Ria Tomić - učiteljica 4.c razreda
                                                   učenici 4. razreda
                       Način realizacije           Podržavati, poticati, pratiti učenički razvoj i napredak.
                                                   Individualizirani pristupiti gradivu koje učenik nije
                                                   uspješno savladao na satu. Učenik rješava one tipove
                                                   zadataka koje nije savladao.
                                                   Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati.
                       Vremenik                    Prema rasporedu 1 sat tjedno.
                       Način vrednovanja           Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje kroz
                                                   radne listove, razgovor, analizu viđenog i doživljenog,
                                                   natjecanja (MAT liga, Klokan).
                                                   Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
                                                   Opisno praćenje napredovanja. Kratke provjere tijekom
                                                   dopunske nastave. Individualno praćenje učenika.
                                                   Pozornost usmjerena na napredak učenika u


                                                            22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27