Page 22 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 22
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE - 3. RAZREDI
Namjena Zadržati i povećati interes učenika za matematičke
sadržaje. Pružiti im izazove kojima nemaju priliku biti
izloženi u razrednoj nastavi. Usmjeriti ih na matematička
natjecanja.
Nositelji Učiteljice Paula Kadić, Ivana Maltarić i Nina Marčetić,
zajedno s učenicima 3.a, 3.b i 3.c razreda.
Način realizacije Dodatnim, novim, složenim i izazovnim sadržajima.
Poticajnim i ugodnim ozračjem. Usmjerenošću na rad.
Osiguravanjem potrebnih didaktičkih materijala i
motivacijom za rad s istima.
Vremenik Tijekom cijele školske godine prema rasporedu sati,
jednom u svakom nastavnom tjednu.
Način vrednovanja Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
Individualno i sustavno praćenje učenika. Bilježenje
zapažanja o učenikovim postignućima, interesu,
motivaciji i sposobnosti u ostvarivanju dodatnih
sadržaja. Rezultat na natjecanjima.
Troškovnik Troškovi za kopiranje potrebnog didaktičkog materijala.
Naziv aktivnosti DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE – 4. RAZREDI
Ciljevi Uz pomoć učitelja učenici će tražiti nove informacije iz
različitih izvora i primjenjivati ih pri rješavanju
problema. Učenici će razvijati svoje potencijale te učiti
kako primjenjivati kreativna i inovativna rješenja kroz
suradničko učenje, istraživački pristup, kroz natjecanja
te igru.
Namjena Aktivnost je namijenjena svim učenicima 4. razreda, a u
njoj će sudjelovati sukladno svojim mogućnostima.
Nositelji Snježana Crneković– učiteljica 4.a razreda
Ivica Pejić - učitelj 4.b razreda
Ria Tomić - učiteljica 4.c razreda
učenici 4. razreda
Način realizacije Podržavati, poticati, pratiti učenički razvoj i napredak.
Individualizirani pristupiti gradivu koje učenik nije
uspješno savladao na satu. Učenik rješava one tipove
zadataka koje nije savladao.
Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati.
Vremenik Prema rasporedu 1 sat tjedno.
Način vrednovanja Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje kroz
radne listove, razgovor, analizu viđenog i doživljenog,
natjecanja (MAT liga, Klokan).
Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
Opisno praćenje napredovanja. Kratke provjere tijekom
dopunske nastave. Individualno praćenje učenika.
Pozornost usmjerena na napredak učenika u
22

