Page 21 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 21
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti DODATNA NASTAVA IZ
HRVATSKOGA JEZIKA 1.C – POTICANJE ČITANJA
Razvijanje pravilnog i izražajnog govora uz poštivanje
govornih vrednota i unošenje elemenata glume.
Poticati razvoj medijske pismenosti i sposobnost
korištenja tehnologije (računalni programi).
Razvijanje spoznaja, stjecanje praktičnih znanja,
suradnja, međusobno uvažavanje, tolerancija,
kreativnost, suvremeniji pristup učenju.
Namjena Aktivnost je namijenjena svim učenicima 1.c odjela, a u
njoj će sudjelovati sukladno svojim mogućnostima
Nositelji Barbara Musa – učiteljica – moderiranje programa
učenici 1.c razreda - preuzimanje odgovornosti za
vlastito učenje
Način realizacije Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati
Vremenik Jedan sat tjedno
Način vrednovanja Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje,
vrednovanje naučenog kroz radne listove, likovne
radove, razgovor i analizu viđenog i doživljenog.
Troškovnik Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere,
radionički materijal, papire u boji, plakatni papir,
slikovnice, didaktički materijali (lutke, igre), časopisi…
Naziv aktivnosti DODATNA NASTAVA - HRVATSKI JEZIK – 2.B
Ciljevi U ugodnoj atmosferi poticati učenike na ljubav prema
čitanju i pisanoj riječi. Razvijati samostalnost, jezično
izražavanje, kreativnost i inovativnost. Ohrabrivati
učenike na izražavanje vlastitih misli i osjećaja.
Namjena Osposobiti učenike za cjeloživotno učenje.
Nositelji Učenici 2.b razreda i učiteljica Magdalena Šandor
Način realizacije Individualni pristup; učenje kroz igru, grupni rad,
scenski prikazi
Vremenik Tijekom nastavne godine jedan školski sat tjedno
Način vrednovanja Samovrednovanje, plakati, sastavci
Troškovnik Troškovi kopiranja
Naziv aktivnosti DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE - 3. RAZREDI
Ciljevi Zadržati te dodatno povećati interes učenika za
matematičke sadržaje. Izložiti učenike novim, složenijim
i zanimljivim matematičkim sadržajima. Potaknuti i
zainteresirati učenike za sudjelovanje u natjecanjima iz
matematike te ih pripremiti za ista. Dodatno razviti
matematičko-logičke vještine učenika.
21

