Page 16 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 16

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti             DOPUNSKA NASTAVA IZ  ENGLESKOG JEZIKA ZA

                                            UČENIKE  8. RAZREDA

               Vremenik                      Tijekom nastavne godine


               Način vrednovanja             Usmeno i pisano samovrednovanje (formativno)
                                             Zajednička analiza postignutih rezultata na pisanim
                                            provjerama na redovnoj nastavi
                                             Kritički osvrt s ciljem daljnjeg napretka učenika
               Troškovnik                    Troškovi fotokopiranja.






               Naziv aktivnosti             DOPUNSKA NASTAVA IZ  NJEMAČKOG JEZIKA ZA

                                            UČENIKE 5., 6., 7. I 8. RAZREDA


               Ciljevi                       Omogućavanje svim učenicima usvajanje težih nastavnih
                                            sadržaja.
                                             Utvrđivanje i objašnjavanje gradiva redovne nastave na način
                                            primjeren učenicima slabijih sposobnosti.
                                             Dodatno uvježbavanje svih jezičnih vještina.
                                             Priprema za pisane i usmene provjere na redovnoj nastavi.
               Namjena                       Razvoj jezičnih vještina.
                                             Osposobljavanje za rješavanje zadataka s redovne nastave.
                                             Razvijanje interesa za njemački jezik i zemlje njemačkog
                                            govornog područja.
               Nositelji                    Učiteljica njemačkog jezika  Gordana Barišić Lazar i učenici  5.,
                                            6., 7. I 8. razreda.
               Način realizacije             Tjedni rad (1 sat)


               Vremenik                      Tijekom nastavne godine


               Način vrednovanja             Usmeno i pisano samovrednovanje (formativno)
                                             Zajednička analiza postignutih rezultata na pisanim
                                            provjerama na redovnoj nastavi
                                             Kritički osvrt s ciljem daljnjeg napretka učenika
               Troškovnik                    Troškovi fotokopiranja.













                                                            16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21