Page 11 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 11
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOG JEZIKA – 4. RAZREDI
Ciljevi Utvrditi razinu učenikovih sposobnosti i znanja, individualnim
pristupom i dopunskim sadržajima pomoći učenicima u koji
imaju poteškoća u savladavanju gradiva propisanog nastavnim
planom i programom za osnovnu školu iz područja početnog
čitanja i pisanja, književnosti, hrvatskog jezika, usmenog i
pisanog izražavanja te medijske kulture. Pomoći im u primjeni
stečenog znanja. Razvijati pozitivan odnos prema radu, jačati
samopouzdanje učenika, razvijati dosljednost u obavljanju
zadataka i ustrajnost u radu.
Namjena Pomagati pri usvajanju nastavnih sadržaja koje učeniku
predstavljaju poteškoće tijekom redovne nastave. Razvojem
kompetencije „Učiti kako učiti“ osposobljavati za samostalno
izvršavanje školskih obveza. Razvijajući radne navike i vještine
osposobljavati za učinkovitu organizaciju i upravljanje vlastitim
učenjem i vremenom. Jačati samopouzdanje učenika. Razvijati
mišljenje, pamćenje, grafomotoričke , čitalačke , izražajne i
matematičke sposobnosti.
Nositelji Učiteljice Dorotea Borković, Ivana Matešić Galunić i Barbara
Musa te učenici 4.a, 4.b i 4.c razreda
Način realizacije Podržavati, poticati, pratiti učenički razvoj i napredak.
Individualizirani pristupiti gradivu koje učenik nije uspješno
savladao na satu. Učenik rješava one tipove zadataka koje nije
savladao. Poticanje razumijevanja računskih priča. Učenici će: -
individualno rješavati zadatke predviđene Nastavnim planom i
programom uz poticaj učiteljice - razvijati odgovornost
prilikom rješavanja zadataka -primjenjivati i koristiti znanja
usvojena na redovitoj nastavi na većem broju primjera -
koristiti predloške namijenjene dopunskoj nastavi u skladu s
poteškoćama - motivirati učenike različitim pristupima i
igrama.
Vremenik tijekom cijele školske godine
Način vrednovanja Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
Opisno praćenje napredovanja. Kratke provjere tijekom
dopunske nastave. Individualno praćenje učenika. Pozornost
usmjerena na napredak učenika u promatranju, mišljenju,
izražavanju, aktivnosti, temeljitosti, ustrajnosti i
samostalnosti.
Troškovnik Nema dodatnih troškova.
11