Page 11 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 11

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti             DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOG JEZIKA – 4. RAZREDI

               Ciljevi                       Utvrditi razinu učenikovih sposobnosti i znanja, individualnim
                                            pristupom i dopunskim sadržajima pomoći učenicima u koji
                                            imaju poteškoća u savladavanju gradiva propisanog nastavnim
                                            planom i programom za osnovnu školu iz područja početnog
                                            čitanja i pisanja, književnosti, hrvatskog jezika, usmenog i
                                            pisanog izražavanja te medijske kulture. Pomoći im u primjeni
                                            stečenog znanja. Razvijati pozitivan odnos prema radu, jačati
                                            samopouzdanje učenika, razvijati dosljednost u obavljanju
                                            zadataka i ustrajnost u radu.

               Namjena                       Pomagati pri usvajanju nastavnih sadržaja koje učeniku
                                            predstavljaju poteškoće tijekom redovne nastave. Razvojem
                                            kompetencije „Učiti kako učiti“ osposobljavati za samostalno
                                            izvršavanje školskih obveza. Razvijajući radne navike i vještine
                                            osposobljavati za učinkovitu organizaciju i upravljanje vlastitim
                                            učenjem i vremenom. Jačati samopouzdanje učenika. Razvijati
                                            mišljenje, pamćenje, grafomotoričke , čitalačke , izražajne i
                                            matematičke sposobnosti.

               Nositelji                     Učiteljice Dorotea Borković, Ivana Matešić Galunić i Barbara
                                            Musa te učenici 4.a, 4.b i 4.c razreda

               Način realizacije             Podržavati, poticati, pratiti učenički razvoj i napredak.
                                            Individualizirani pristupiti gradivu koje učenik nije uspješno
                                            savladao na satu. Učenik rješava one tipove zadataka koje nije
                                            savladao. Poticanje razumijevanja računskih priča. Učenici će: -
                                            individualno rješavati zadatke predviđene Nastavnim planom i
                                            programom uz poticaj učiteljice - razvijati odgovornost
                                            prilikom rješavanja zadataka -primjenjivati i koristiti znanja
                                            usvojena na redovitoj nastavi na većem broju primjera -
                                            koristiti predloške namijenjene dopunskoj nastavi u skladu s
                                            poteškoćama - motivirati učenike različitim pristupima i
                                            igrama.

               Vremenik                      tijekom cijele školske godine

               Način vrednovanja             Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
                                            Opisno praćenje napredovanja. Kratke provjere tijekom
                                            dopunske nastave. Individualno praćenje učenika. Pozornost
                                            usmjerena na napredak učenika u promatranju, mišljenju,
                                            izražavanju, aktivnosti, temeljitosti, ustrajnosti i
                                            samostalnosti.

               Troškovnik                   Nema dodatnih troškova.




                                                            11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16