Page 7 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 7

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

               Naziv aktivnosti                       DOPUNSKA NASTAVA  HRVATSKI JEZIK,  1.c


               Ciljevi                      Usvojiti početno čitanje i pisanje i osposobiti učenike
                                            za aktivno ovladavanje nastavnim sadržajem koje je predviđeno
                                            za prvi razred. Savladavanje tehnike čitanja i razumijevanja
                                            pročitanog teksta.

               Namjena                      pomoći učenicima koji slabije usvajaju znanja i
                                            kojima je takav oblik pomoći potreban.
               Nositelji                    Učiteljica Ivana Novak i grupa učenika 1.c razreda.



               Način realizacije            Individualizirani rad s učenicima uz prilagodbu sadržaja, metoda
                                            i oblika rada.

               Vremenik                     A tjedan (utorak, 5. školski sat)


               Način vrednovanja            Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje,
                                            Praćenje individualnog napretka svakog učenika.
               Troškovnik                   Kopiranje radnog materijala, papir i toneri.



                Naziv aktivnosti                  DOPUNSKA NASTAVA IZ MATEMATIKE ‐ 2.RAZREDI


                Ciljevi                      Pomoć pri usvajanju matematičkih sadržaja:
                                             Sposobnost primjene znanja na nizu konkretnih zadataka i
                                             primjena u svakodnevnom životu.
                                             Razvoj sposobnosti rješavanja matematičkih problema,
                                             navikavanje na točnost, preciznost, urednost i sustavnost u
                                             radu.
                Namjena                      Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih nastavnih
                                             sadržaja olakšati procese usvajanja i primjene znanja.
                Nositelji                    Snježana Crneković, Ivica Pejić, Lea Kalazić– učitelji
                                             učenici 2. razreda ‐ preuzimanje odgovornosti za vlastito
                                             učenje
                Način realizacije            Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati


                Vremenik                     B turnus – srijeda 5. školski sat (11,35 ‐ 12,20)


                Način vrednovanja            Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje, vrednovanje
                                             naučenog kroz radne listove, razgovor i analizu viđenog i
                                             doživljenog.
                Troškovnik                   Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere, radionički
                                             materijal, papire u boji, plakatni papir, didaktički materijali
                                             (tablica množenja…)



                                                            7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12