Page 7 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 7

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                  DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 1.RAZREDI

               Način vrednovanja             Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                             Usmena i pisana provjera znanja. Individualno praćenje
                                            napretka svakog učenika.
               Troškovnik                    Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja listića.




               Naziv aktivnosti                   DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE – 2.RAZREDI


               Ciljevi                       Uputiti učenike kako prevladati teškoće tijekom usvajanja
                                            nastavnih sadržaja matematike. Usvojiti i primijeniti strategije i
                                            metode samostalnog i suradničkog učenja. Razvijati pozitivan
                                            stav prema stjecanju novoga znanja, sposobnosti i prema
                                            učenju općenito.

               Namjena                       Pomagati učenicima usvojiti i aktivno primjenjivati nastavne
                                            sadržaje koji predstavljaju poteškoće tijekom redovne nastave.
                                            Razvojem kompetencije „Učiti kako učiti“ osposobljavati za
                                            samostalno izvršavanje školskih obveza. Razvijajući radne
                                            navike i vještine osposobljavati za učinkovitu organizaciju i
                                            upravljanje vlastitim učenjem i vremenom. Jačati
                                            samopouzdanja učenika. Razvijati mišljenje, pamćenje,
                                            matematičke sposobnosti. Osposobljavati učenike za
                                            preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje i uspjeh postignut
                                            učenjem.

               Nositelji                     Učiteljice 2.razreda: Jasminka Čupić (2.a), Sanja Žagmeštar
                                            (2.b), Nina Marčetić (2.c)

               Način realizacije             Nastavne sadržaje planirati prema stvarnim potrebama
                                            pojedinog učenika. Individualnim pristupom pratiti, podržavati
                                            i poticati razvoj vještina i sposobnosti važnih za osobni razvoj
                                            pojedinog djeteta. Primjenjivati individualni rad, rad u paru i
                                            poticati na suradničko učenje. Koristiti metode čitanja, pisanja,
                                            crtanja, rada na tekstu, razgovora, objašnjavanja,
                                            demonstracije.

               Vremenik                      Tijekom cijele školske godine, prema rasporedu sati.


               Način vrednovanja             Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
                                            Opisno praćenje napredovanja.

               Troškovnik                    Koristit ćemo postojeće materijale, kopirati radne materijale.





                                                            7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12