Page 7 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 7
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 1.RAZREDI
Način vrednovanja Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
Usmena i pisana provjera znanja. Individualno praćenje
napretka svakog učenika.
Troškovnik Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja listića.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE – 2.RAZREDI
Ciljevi Uputiti učenike kako prevladati teškoće tijekom usvajanja
nastavnih sadržaja matematike. Usvojiti i primijeniti strategije i
metode samostalnog i suradničkog učenja. Razvijati pozitivan
stav prema stjecanju novoga znanja, sposobnosti i prema
učenju općenito.
Namjena Pomagati učenicima usvojiti i aktivno primjenjivati nastavne
sadržaje koji predstavljaju poteškoće tijekom redovne nastave.
Razvojem kompetencije „Učiti kako učiti“ osposobljavati za
samostalno izvršavanje školskih obveza. Razvijajući radne
navike i vještine osposobljavati za učinkovitu organizaciju i
upravljanje vlastitim učenjem i vremenom. Jačati
samopouzdanja učenika. Razvijati mišljenje, pamćenje,
matematičke sposobnosti. Osposobljavati učenike za
preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje i uspjeh postignut
učenjem.
Nositelji Učiteljice 2.razreda: Jasminka Čupić (2.a), Sanja Žagmeštar
(2.b), Nina Marčetić (2.c)
Način realizacije Nastavne sadržaje planirati prema stvarnim potrebama
pojedinog učenika. Individualnim pristupom pratiti, podržavati
i poticati razvoj vještina i sposobnosti važnih za osobni razvoj
pojedinog djeteta. Primjenjivati individualni rad, rad u paru i
poticati na suradničko učenje. Koristiti metode čitanja, pisanja,
crtanja, rada na tekstu, razgovora, objašnjavanja,
demonstracije.
Vremenik Tijekom cijele školske godine, prema rasporedu sati.
Način vrednovanja Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
Opisno praćenje napredovanja.
Troškovnik Koristit ćemo postojeće materijale, kopirati radne materijale.
7