Page 7 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 7

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 1. C
                                                   savladavanju sadržaja hrvatskog jezika. Poticati
                                                   pozitivne stavove prema učenju jezika i razvijati
                                                   samopouzdanje učenika.
                       Namjena                     Učenicima koji imaju poteškoće pri usvajanju nastavnih
                                                   sadržaja hrvatskog jezika i učenicima koji zbog
                                                   odsutnosti nisu usvojili predviđene jezične sadržaje.
                       Nositelji                   Učiteljica Barbara Musa i učenici 1.c razreda.
                       Način realizacije           Individualnim pristupom i učenjem kroz igru
                                                   podržavati, poticati i pratiti napredak svakog učenika.
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                                   Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja radnog materijala.

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE 1.C
                       Ciljevi                     Pomoći učenicima u savladavanju nastavnih sadržaja
                                                   matematike. Razvijati pozitivan odnos prema radu te
                                                   jačati samopouzdanje učenika i motivaciju za rad.
                                                   Poticati učenike na samostalno rješavanje zadataka.
                                                   Poticati razvoj kritičkog mišljenja i logičkog zaključivanja
                                                   kroz problemske zadatke.
                       Namjena                     Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih
                                                   nastavnih sadržaja olakšati proces usvajanja i primjene
                                                   znanja.
                       Nositelji                   Učiteljica Barbara Musa i učenici 1.c razreda.
                       Način realizacije           Individualni rad s učenicima kojima je potreban
                                                   dopunski rad kako bi savladali nastavne sadržaje
                                                   matematike uz korištenje različitih metoda rada (igre,
                                                   listići, rad s konkretnim materijalima).
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                                                   Redovito opisno praćenje napretka.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja radnog materijala.


                       Naziv aktivnosti             DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 2.A
                       Ciljevi                      Nadoknaditi propuste u savladavanju sadržaja
                                                   hrvatskog jezika. Pomoć pri ovladavanju izražajnog
                                                   čitanja i pisanja rukopisnim pismom. Primjena
                                                   potrebnih znanja u svakodnevnom životu u usmenoj i
                                                   pisanoj komunikaciji.
                       Namjena                      Pomoć učenicima koji imaju određene poteškoće pri
                                                   usvajanju nastavnih sadržaja hrvatskog jezika drugog
                                                   razreda.




                                                            7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12