Page 7 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 7
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 1. C
savladavanju sadržaja hrvatskog jezika. Poticati
pozitivne stavove prema učenju jezika i razvijati
samopouzdanje učenika.
Namjena Učenicima koji imaju poteškoće pri usvajanju nastavnih
sadržaja hrvatskog jezika i učenicima koji zbog
odsutnosti nisu usvojili predviđene jezične sadržaje.
Nositelji Učiteljica Barbara Musa i učenici 1.c razreda.
Način realizacije Individualnim pristupom i učenjem kroz igru
podržavati, poticati i pratiti napredak svakog učenika.
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
Individualno praćenje napretka svakog učenika.
Troškovnik Troškovi kopiranja radnog materijala.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE 1.C
Ciljevi Pomoći učenicima u savladavanju nastavnih sadržaja
matematike. Razvijati pozitivan odnos prema radu te
jačati samopouzdanje učenika i motivaciju za rad.
Poticati učenike na samostalno rješavanje zadataka.
Poticati razvoj kritičkog mišljenja i logičkog zaključivanja
kroz problemske zadatke.
Namjena Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih
nastavnih sadržaja olakšati proces usvajanja i primjene
znanja.
Nositelji Učiteljica Barbara Musa i učenici 1.c razreda.
Način realizacije Individualni rad s učenicima kojima je potreban
dopunski rad kako bi savladali nastavne sadržaje
matematike uz korištenje različitih metoda rada (igre,
listići, rad s konkretnim materijalima).
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Individualno praćenje napretka svakog učenika.
Redovito opisno praćenje napretka.
Troškovnik Troškovi kopiranja radnog materijala.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 2.A
Ciljevi Nadoknaditi propuste u savladavanju sadržaja
hrvatskog jezika. Pomoć pri ovladavanju izražajnog
čitanja i pisanja rukopisnim pismom. Primjena
potrebnih znanja u svakodnevnom životu u usmenoj i
pisanoj komunikaciji.
Namjena Pomoć učenicima koji imaju određene poteškoće pri
usvajanju nastavnih sadržaja hrvatskog jezika drugog
razreda.
7

