Page 10 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 10

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti             DOPUNSKA NASTAVA IZ MATEMATIKE  - 4.RAZREDI


               Ciljevi                       Pomoć učenicima u savladavanju nastavnih sadržaja
                                            matematike, koje nisu uspjeli savladati na redovitim satovima
                                            te razvijati pozitivan odnos prema radu. Omogućiti učenicima
                                            usvajanje sadržaja vlastitim tempom i posvetiti se učenicima s
                                            posebnim potrebama. Poticati učenike na samostalno
                                            rješavanje matematičkih problema. Poticanje samopouzdanja
                                            učenika i radnih navika kako u školi tako i kod kuće. Razvijati
                                            pamćenje, mišljenje, logičko zaključivanje i povezivanje,
                                            razvijati brzinu računanja, poticati interes za upornost,
                                            samostalnost i točnost u radu

               Namjena                       Usvajanje znanja iz redovite nastave. Osposobiti učenike za
                                            uspješno rješavanje matematičkih zadataka.

               Nositelji                     Učiteljice Dorotea Borković, Ivana Matešić Galunić i Barbara
                                            Musa te učenici 4.a, 4.b i 4.c razreda

               Način realizacije             Podržavati, poticati, pratiti učenički razvoj i napredak.
                                            Individualizirani pristup gradiva koje učenik nije uspješno
                                            savladao na satu. Učenik rješava one tipove zadataka koje nije
                                            savladao. Poticanje razumijevanja računskih priča. Rad u
                                            manjim homogenim skupinama i individualizirani pristup s
                                            naglaskom na učenike koji rade po individualiziranom ili
                                            prilagođenom programu, ovisno o njegovim potrebama.
                                            Motivirati učenike različitim pristupima i igrama. U radu će se
                                            koristiti različiti didaktički materijali: nastavni listići, zagonetke,
                                            pismene vježbe i dr.

               Vremenik                      tijekom cijele školske godine


               Način vrednovanja             Individualno praćenje uspješnosti savladavanja predviđenih
                                            sadržaja. Opisno praćenje napredovanja. Redovito praćenje i
                                            opisno ocjenjivanje. Motivirati učenike za daljnji rad i
                                            napredovanje sa svrhom poboljšanja konačnog uspjeha u
                                            redovnoj nastavi.

               Troškovnik                    Nema dodatnih troškova.













                                                            10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15