Page 6 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 6

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026


                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 1.B
                       Ciljevi                     Omogućiti učenicima lakše savladavanje nastavnih
                                                   sadržaja hrvatskoga jezika. Osposobiti učenike za
                                                   izražajno čitanje i pisanje školskog formalnog pisma te
                                                   jezično izražavanje. Nadoknaditi propuste u
                                                   savladavanju sadržaja hrvatskog jezika. Poticati
                                                   pozitivne stavove prema učenju jezika i razvijati
                                                   samopouzdanje učenika.
                       Namjena                     Učenicima koji imaju poteškoće pri usvajanju nastavnih
                                                   sadržaja hrvatskog jezika i učenicima koji zbog
                                                   odsutnosti nisu usvojili predviđene jezične sadržaje.
                       Nositelji                   Učiteljica Gabrijela Lukurić i učenici 1.b razreda.
                       Način realizacije           Individualnim pristupom i učenjem kroz igru
                                                   podržavati, poticati i pratiti napredak svakog učenika.
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                                   Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja radnog materijala.

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE 1. B
                       Ciljevi                     Pomoći učenicima u savladavanju nastavnih sadržaja
                                                   matematike. Razvijati pozitivan odnos prema radu te
                                                   jačati samopouzdanje učenika i motivaciju za rad.
                                                   Poticati učenike na samostalno rješavanje zadataka.
                                                   Poticati razvoj kritičkog mišljenja i logičkog
                                                   zaključivanja kroz problemske zadatke.
                       Namjena                     Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih
                                                   nastavnih sadržaja olakšati proces usvajanja i primjene
                                                   znanja.
                       Nositelji                   Učiteljica Gabrijela Lukurić i učenici 1.b razreda.
                       Način realizacije           Individualni rad s učenicima kojima je potreban
                                                   dopunski rad kako bi savladali nastavne sadržaje
                                                   matematike uz korištenje različitih metoda rada (igre,
                                                   listići, rad s konkretnim materijalima).
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                                                   Redovito opisno praćenje napretka.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja radnog materijala.


                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 1. C
                       Ciljevi                     Omogućiti učenicima lakše savladavanje nastavnih
                                                   sadržaja hrvatskoga jezika. Osposobiti učenike za
                                                   izražajno čitanje i pisanje školskog formalnog pisma te
                                                   jezično izražavanje. Nadoknaditi propuste u



                                                            6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11