Page 9 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 9

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA  2.B
                       Namjena                     Učenicima koji imaju poteškoće pri usvajanju nastavnih
                                                   sadržaja hrvatskog jezika i učenicima koji zbog
                                                   odsutnosti nisu usvojili predviđene jezične sadržaje.
                       Nositelji                   Razrednica Magdalena Šandor i učenici 2.b
                       Način realizacije           Individualnim pristupom i učenjem kroz igru
                                                   podržavati, poticati i pratiti napredak svakog učenika.
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                                   Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja radnog materijala.


                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE  2.B
                       Ciljevi                     Pomoći učenicima u savladavanju nastavnih sadržaja
                                                   matematike. Razvijati pozitivan odnos prema radu te
                                                   jačati samopouzdanje učenika i motivaciju za rad.
                                                   Poticati učenike na samostalno rješavanje zadataka.
                                                   Poticati razvoj kritičkog mišljenja i logičkog
                                                   zaključivanja kroz problemske zadatke.
                       Namjena                     Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih
                                                   nastavnih sadržaja olakšati proces usvajanja i primjene
                                                   znanja.
                       Nositelji                   Razrednica Magdalena Šandor i učenici 2.b
                       Način realizacije           Individualni rad s učenicima kojima je potreban
                                                   dopunski rad kako bi savladali nastavne sadržaje
                                                   matematike uz korištenje različitih metoda rada (igre,
                                                   listići, rad s konkretnim materijalima).
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                                                   Redovito opisno praćenje napretka.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja radnog materijala.


                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOG JEZIKA - 3.
                                                   RAZREDI
                       Ciljevi                     Pomoći učenicima u savladavanju onih nastavnih
                                                   sadržaja
                                                   koje nisu usvojili na redovnoj nastavi. Razvijati
                                                   pozitivan odnos prema radu. Omogućiti učenicima
                                                   usvajanje sadržaja vlastitim tempom. Dodatno se
                                                   posvetiti učenicima s odgojno-obrazovnim teškoćama.
                                                   Poticati samopouzdanje učenika. Automatizirati i
                                                   unaprijediti osnovne vještine - čitanje i pisanje.
                                                   Razvijati interes za književnost te naviku čitanja
                                                   književnih djela. Pomoći u analizi te poboljšati



                                                            9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14