Page 9 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 9
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 2.B
Namjena Učenicima koji imaju poteškoće pri usvajanju nastavnih
sadržaja hrvatskog jezika i učenicima koji zbog
odsutnosti nisu usvojili predviđene jezične sadržaje.
Nositelji Razrednica Magdalena Šandor i učenici 2.b
Način realizacije Individualnim pristupom i učenjem kroz igru
podržavati, poticati i pratiti napredak svakog učenika.
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
Individualno praćenje napretka svakog učenika.
Troškovnik Troškovi kopiranja radnog materijala.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE 2.B
Ciljevi Pomoći učenicima u savladavanju nastavnih sadržaja
matematike. Razvijati pozitivan odnos prema radu te
jačati samopouzdanje učenika i motivaciju za rad.
Poticati učenike na samostalno rješavanje zadataka.
Poticati razvoj kritičkog mišljenja i logičkog
zaključivanja kroz problemske zadatke.
Namjena Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih
nastavnih sadržaja olakšati proces usvajanja i primjene
znanja.
Nositelji Razrednica Magdalena Šandor i učenici 2.b
Način realizacije Individualni rad s učenicima kojima je potreban
dopunski rad kako bi savladali nastavne sadržaje
matematike uz korištenje različitih metoda rada (igre,
listići, rad s konkretnim materijalima).
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Individualno praćenje napretka svakog učenika.
Redovito opisno praćenje napretka.
Troškovnik Troškovi kopiranja radnog materijala.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOG JEZIKA - 3.
RAZREDI
Ciljevi Pomoći učenicima u savladavanju onih nastavnih
sadržaja
koje nisu usvojili na redovnoj nastavi. Razvijati
pozitivan odnos prema radu. Omogućiti učenicima
usvajanje sadržaja vlastitim tempom. Dodatno se
posvetiti učenicima s odgojno-obrazovnim teškoćama.
Poticati samopouzdanje učenika. Automatizirati i
unaprijediti osnovne vještine - čitanje i pisanje.
Razvijati interes za književnost te naviku čitanja
književnih djela. Pomoći u analizi te poboljšati
9

