Page 8 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 8
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 2.A
Dopunski rad s učenicima koji su zbog odsutnosti nisu
usvojili određene jezične sadržaje.
Nositelji Učiteljica Marica Rukljač i učenici 2.a razreda.
Način realizacije Individualizirani pristup
Vremenik Jednom tjedno u rasporedu A tijekom školske godine
2025./2026.
Raspored A – 5. sat - četvrtak
Način vrednovanja Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
Usmena i pisana provjera znanja. Individualno praćenje
napretka svakog učenika.
Troškovnik Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja listića.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE 2.A
Ciljevi Osposobljavati učenike za logičko zaključivanje te za
praktično primjenjivanje znanja stečenih
znanja. Vježbanje i utvrđivanje nastavnog gradiva.
Nadoknaditi propuste u savladavanju matematičkih
znanja i vještina za uspješno učenje novih matematičkih
sadržaja.
Pomaganje učenicima u razvoju samopouzdanja.
Namjena Ovladavanje temeljnim znanjima matematike kao
preduvjetom stjecanja novih znanja i uspješnom
nastavku školovanja. Uz individualizirani pristup
omogućiti svakom učeniku lakše savladavanje
nastavnog gradiva.
Dopunski rad s učenicima koji zbog odsutnosti nisu
stekli potrebna znanja i vještine.
Nositelji Učiteljica Marica Rukljač i učenici 2. a razreda.
Način realizacije Individualni rad s učenicima kojima je potreban
dopunski rad kako bi savladali određene matematičke
sadržaje.
Vremenik Jednom tjedno u rasporedu B tijekom školske godine
2025./2026.
B tjedan – 4. sat – petak
Način vrednovanja Individualno praćenje napredovanja učenika.
Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
Individualno praćenje napretka svakog učenika.
Troškovnik Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja listića.
Naziv aktivnosti DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 2.B
Ciljevi Omogućiti učenicima lakše savladavanje nastavnih
sadržaja hrvatskoga jezika. Osposobiti učenike za
izražajno čitanje, pisanje pisanim slovima te jezično
izražavanje. Poticati pozitivne stavove prema učenju
jezika i razvijati samopouzdanje učenika.
8

