Page 8 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 8

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti             DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA 2.A
                                                   Dopunski rad s učenicima koji su zbog odsutnosti nisu
                                                   usvojili određene jezične sadržaje.
                       Nositelji                    Učiteljica Marica Rukljač i učenici 2.a razreda.
                       Način realizacije            Individualizirani pristup
                       Vremenik                     Jednom tjedno u rasporedu A tijekom školske godine
                                                   2025./2026.
                                                   Raspored A – 5. sat - četvrtak
                       Način vrednovanja            Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                                   Usmena i pisana provjera znanja. Individualno praćenje
                                                   napretka svakog učenika.
                       Troškovnik                   Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja listića.

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA MATEMATIKE 2.A
                       Ciljevi                      Osposobljavati učenike za logičko zaključivanje te za
                                                   praktično primjenjivanje  znanja stečenih
                                                   znanja. Vježbanje i utvrđivanje nastavnog gradiva.
                                                   Nadoknaditi propuste u savladavanju matematičkih
                                                   znanja i vještina za uspješno učenje novih matematičkih
                                                   sadržaja.
                                                   Pomaganje učenicima u razvoju samopouzdanja.
                       Namjena                     Ovladavanje temeljnim znanjima matematike kao
                                                   preduvjetom stjecanja novih znanja i uspješnom
                                                   nastavku školovanja. Uz individualizirani pristup
                                                   omogućiti svakom učeniku lakše savladavanje
                                                   nastavnog gradiva.
                                                   Dopunski rad s učenicima koji zbog odsutnosti nisu
                                                   stekli potrebna znanja i vještine.
                       Nositelji                   Učiteljica Marica Rukljač i učenici 2. a razreda.
                       Način realizacije            Individualni rad s učenicima kojima je potreban
                                                   dopunski rad kako bi savladali određene matematičke
                                                   sadržaje.
                       Vremenik                    Jednom tjedno u rasporedu B tijekom školske godine
                                                   2025./2026.
                                                   B tjedan – 4. sat – petak
                       Način vrednovanja            Individualno praćenje napredovanja učenika.
                                                   Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.
                                                   Individualno praćenje napretka svakog učenika.
                       Troškovnik                   Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja listića.

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA HRVATSKOG JEZIKA  2.B
                       Ciljevi                     Omogućiti učenicima lakše savladavanje nastavnih
                                                   sadržaja hrvatskoga jezika. Osposobiti učenike za
                                                   izražajno čitanje, pisanje pisanim slovima te jezično
                                                   izražavanje. Poticati pozitivne stavove prema učenju
                                                   jezika i razvijati samopouzdanje učenika.



                                                            8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13