Page 12 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 12

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA - HRVATSKI JEZIK ZA 4.
                                                   RAZREDE
                       Način vrednovanja           Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
                                                   Opisno praćenje napredovanja. Kratke provjere tijekom
                                                   dopunske nastave. Individualno praćenje učenika.
                                                   Pozornost usmjerena na napredak učenika u
                                                   promatranju, mišljenju, izražavanju, aktivnosti,
                                                   temeljitosti, ustrajnosti i samostalnosti.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere,
                                                   radionički materijal, papire u boji, plakatni papir,
                                                   didaktički materijali…



                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA - MATEMATIKA ZA 4. RAZREDE
                       Ciljevi                     Pomoć pri usvajanju matematičkih
                                                   sadržaja:  Sposobnost primjene znanja na nizu
                                                   konkretnih  zadataka i primjena u svakodnevnom
                                                   životu. Razvoj sposobnosti rješavanja matematičkih
                                                   problema, navikavanje na točnost, preciznost, urednost
                                                   i sustavnost u radu.
                       Namjena                     Učenicima s teškoćama u savladavanju redovitih
                                                   nastavnih sadržaja olakšati procese usvajanja i
                                                   primjene znanja.
                       Nositelji                   Snježana Crneković– učiteljica 4.a razreda
                                                   Ivica Pejić - učitelj 4.b razreda
                                                   Ria Tomić - učiteljica 4.c razreda
                                                   učenici 4. razreda
                       Način realizacije           Podržavati, poticati, pratiti učenički razvoj i napredak.
                                                   Individualizirani pristupiti gradivu koje učenik nije
                                                   uspješno savladao na satu. Učenik rješava one tipove
                                                   zadataka koje nije savladao.
                                                   Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati.
                       Vremenik                    Prema rasporedu 1 sat svaki drugi tjedan.
                       Način vrednovanja           Individualno praćenje uspješnosti savladavanja gradiva.
                                                   Opisno praćenje napredovanja. Kratke provjere tijekom
                                                   dopunske nastave. Individualno praćenje učenika.
                                                   Pozornost usmjerena na napredak učenika u
                                                   promatranju, mišljenju, izražavanju, aktivnosti,
                                                   temeljitosti, ustrajnosti i samostalnosti.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere,
                                                   radionički materijal, papire u boji, plakatni papir,
                                                   didaktički materijali…






                                                            12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17