Page 15 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 15

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti
                                                     DOPUNSKA NASTAVA ZA 6. RAZRED IZ
                                                     HRVATSKOGA JEZIKA
                                                     te sagledavanje nedostataka koji bi se u budućnosti
                                                     mogli izbjeći
                                                     -aktivnosti učenika i rezultati njegova rada bilježit će
                                                     se u e-Dnevnik
                       Troškovnik                    -trošak papira za kopiranje





                       Naziv aktivnosti            DOPUNSKA NASTAVA IZ HRVATSKOGA
                                                   JEZIKA ZA UČENIKE OD 5. DO 8.RAZREDA
                       Ciljevi                     - pomoć učenicima koji imaju poteškoća u savladavanju
                                                   gradiva iz nastavnog predmeta Hrvatski jezik
                                                   - pomoć učenicima s posebnim obrazovnim potrebama
                                                   koji se školuju po redovitom, individualiziranom
                                                   ili prilagođenom nastavnom program
                       Namjena                     - za učenike kojima je potrebna pomoć u savladavanju
                                                   gradiva iz hrvatskog jezika
                                                   - mogućnost pružanja pomoći učenicima koji imaju
                                                   poteškoće u razumijevanju i usvajanju znanja iz
                                                   književnosti i jezika, jačanje samopouzdanja i
                                                   kreativnosti
                       Nositelji                   - učiteljica predmetne nastave Sanja Benković, Darijo
                                                   Marković
                                                   (učiteljica surađuje s pedagogom, razrednikom i
                                                   roditeljima)
                       Način realizacije           -metode instruktivnog rada, prema potrebi frontalni
                                                   rad, individualni pristup potpomognut metodom
                                                   razgovora i upućivanja, razmišljanja i zaključivanja
                                                   - učenik može biti uključen u dopunsku nastavu
                                                   jednokratno, povremeno ili kroz dulji vremenski period
                       Vremenik                    - dopunska nastava iz Hrvatskog jezika realizira se
                                                   tijekom nastavne godine prema rasporedu sati učenika
                                                   ili prema potrebi učenika

                       Način vrednovanja           -pisanim i usmenim putem
                                                   te samovrednovanjem učenika
                                                   - razgovor s učenicima o dobrim stranama i
                                                   postignućima tijekom realizacije dopunske nastave te
                                                   sagledavanje nedostataka koji bi se u budućnosti mogli
                                                   izbjeći
                                                   -aktivnosti učenika i rezultati njegova rada bilježit će se
                                                   u e-Dnevnik
                       Troškovnik                  -trošak papira za kopiranje


                                                            15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20