Page 20 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 20

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                   2. DODATNA NASTAVA


                      Dodatna nastava ostvaruje se iz predmeta:
                      - matematika i hrvatski jezik u razrednoj nastavi
                      - matematika, hrvatski jezik, engleski jezik i njemački jezik u predmetnoj nastavi

                       Naziv aktivnosti            DODATNA NASTAVA IZ
                                                   HRVATSKOGA JEZIKA 1.A – POTICANJE ČITANJA
                       Ciljevi                     Učenik čita s razumijevanjem tekstove primjerene
                                                   početnomu opismenjavanju.
                                                   Učenik pokazuje zanimanje i pozitivan stav prema
                                                   čitanju.
                                                   Učenik izabire ponuđene književne tekstove i čita/sluša
                                                   ih s razumijevanjem prema vlastitome interesu.
                                                   Razvijanje pravilnog i izražajnog govora uz poštivanje
                                                   govornih vrednota i unošenje elemenata glume.
                                                   Poticati razvoj medijske pismenosti i sposobnost
                                                   korištenja tehnologije (računalni programi).
                                                   Razvijanje spoznaja, stjecanje praktičnih znanja,
                                                   suradnja, međusobno uvažavanje, tolerancija,
                                                   kreativnost, suvremeniji pristup učenju.
                       Namjena                     Aktivnost je namijenjena svim učenicima 1.a odjela, a u
                                                   njoj će sudjelovati sukladno svojim mogućnostima
                       Nositelji                   Antonija Marton – učiteljica – moderiranje programa
                                                   učenici 1.a razreda - preuzimanje odgovornosti za
                                                   vlastito učenje
                       Način realizacije           Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati
                       Vremenik                    U obje smjene ponedjeljkom 5. školski sat (11,30 -
                                                   12,15)
                       Način vrednovanja           Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje,
                                                   vrednovanje naučenog kroz radne listove, likovne
                                                   radove, razgovor i analizu viđenog i doživljenog.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere,
                                                   radionički materijal, papire u boji, plakatni papir,
                                                   slikovnice, didaktički materijali (lutke, igre), časopisi…


                       Naziv aktivnosti            DODATNA NASTAVA IZ
                                                   HRVATSKOGA JEZIKA 1.C – POTICANJE ČITANJA
                       Ciljevi                     Učenik čita s razumijevanjem tekstove primjerene
                                                   početnomu opismenjavanju.
                                                   Učenik pokazuje zanimanje i pozitivan stav prema
                                                   čitanju.
                                                   Učenik izabire ponuđene književne tekstove i čita/sluša
                                                   ih s razumijevanjem prema vlastitome interesu.




                                                            20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25