Page 2 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 2

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu




                 1.  ŠKOLSKI KURIKUL OŠ VOLTINO



              Na temelju članka 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN/08), a na
              prijedlog Učiteljskoga vijeća, Školski odbor Osnovne škole Voltino dana 3. listopada 2024. donosi

              ŠKOLSKI KURIKUL.

              Učiteljsko vijeće raspravljalo je i suglasilo se s prijedlogom Školskog kurikula Osnovne škole
              Voltino za školsku godinu 2024./2025. na sjednici održanoj 23. rujna 2024. godine.

              Prijedlog školskog kurikula Osnovne škole Voltino za školsku godinu 2024./2025. razmotrilo je
              Vijeće roditelja na sjednici održanoj 1. listopada 2024. o  čijem je prijedlogu provedbe dalo
              pozitivno mišljenje.


              OŠ Voltino i njezinom školskom kurikulumu cilj je poticati kod učenika socijalno-emocionalne
              vještine i unaprijediti nastavu. Tijekom školske godine 2024./25. radit  ćemo na unapređenju
              međuljudskih odnosa i razvijati partnerski odnos, poticati kreativnost, inovativnost i stvaralaštvo
              kako kroz učeničku zadrugu „Voltino“ tako i kroz niz kako školskih tako i razrednih projekata,
              izvannastavnih aktivnosti. Kroz projektnu i istraživačku nastavu, uz primjenu IKT-a kako u nastavi

              tako i u učenju i komunikaciji radit ćemo na razvijanju i poticanju učeničkog znanja i vještina.
              Razvijat  ćemo ekološku svijest, poduzetničke kompetencije, brinuti se o zdravlju kroz ŠSD i
              sportska natjecanja, brinut ćemo se o estetskom uređenju škole i okoliša.


              Osobito ćemo raditi na prevenciji i smanjenju verbalnog i fizičkog naselja među učenicima kao i
              na osvještavanju važnosti inkluzije i održivog razvoja.




                                                   VIZIJA NAŠE ŠKOLE:

                                       Škola u suradnji s obitelji osjetljiva i sigurna,

                                     koja ustraje u ostvarivanju poticajnog okruženja

                                              i boljih učeničkih postignuća.













                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7