Page 35 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 35

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            IZVANNASTAVNA AKTIVNOST  1.C – ČITAM, VJEŽBAM,
                                                   PIŠEM
                       Namjena                     Aktivnost je namijenjena svim učenicima 1.c odjela, a u
                                                   njoj će sudjelovati sukladno svojim mogućnostima
                       Nositelji                   Barbara Musa – učiteljica – moderiranje programa
                                                   učenici 1.c razreda – preuzimanje odgovornosti za
                                                   vlastito učenje
                                                   suradnici – Ljiljana Hanžek, ostali suradnici…
                       Način realizacije           Kroz redovite satove u sklopu rasporeda sati
                       Vremenik                    Jedan sat tjedno
                       Način vrednovanja           Sudjelovanje u zajedničkim
                                                   aktivnostima (radionice, različite igre za razvoj fine
                                                   motorike, praćenje vlastitog napretka)
                                                   Vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje,
                                                   vrednovanje naučenog kroz radne listove, likovne
                                                   radove, razgovor i analizu viđenog i doživljenog.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, toneri,
                                                   radionički materijal, papiri u boji, drveni
                                                   štapići, pomponi, loptice…

                       Naziv aktivnosti            PRODUŽENI BORAVAK 1.C RAZREDA
                                                   PRIČA, DOBRA STRANA ČITANJA
                       Ciljevi                     Omogućiti svakom učeniku  veselo i kreativno
                                                   korištenje slobodnog vremena u produženom boravku
                                                   kroz izvannastavnu aktivnost.
                                                   Kroz svijet priča razvijati svoje potencijale.
                       Namjena                     Razvijati učeničke komunikacijske i socijalne vještine.
                                                   Stvoriti poticajno okružje za čitanje. Razvijati interes
                                                   prema čitanju.
                                                   U svom radu razvijati koncentraciju, strpljenje i
                                                   upornost u radu.
                                                   Razvijati stvaralački način izražavanja i mogućnost
                                                   dokazivanja u usmenom izričaju.
                                                   Učenike  poticati na razvoj intelektualnih
                                                   sposobnosti (zapažanje, zaključivanje, uočavanje,
                                                   pamćenje i logičko razmišljanje).
                       Nositelji                   Voditelj: Romana Kutlača učiteljica  u PB-u
                                                   Učenici 1.c razreda
                       Način realizacije           Kroz satove organiziranog vremena u razredu.
                       Vremenik                    Tijekom školske godine, svake srijede, 12:25 -13:05
                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje i vrednovanje razvoja učenika i
                                                   odnosa među učenicima. Prepoznavanje, poticanje i
                                                   praćenje darovitih učenika.
                                                   Učenici će razvijati pozitivan stav o aktivnom
                                                   sudjelovanju u
                                                   odgojno – obrazovnom i kulturnom životu razredne



                                                            35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40