Page 82 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 82
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
Naziv aktivnosti PROJEKT „MALA DJELA, VELIKA RAZLIKA”
Vremenik Tijekom nastavne godine 2024./2025.
Način vrednovanja Objavljivanje na mrežnim stranicama o provedenom
projektu
Upitnik o provedenom projektu
Foto/video dokumentacija
Troškovnik Dobrovoljni prilozi, plakati, papir, bojice
Naziv aktivnosti OŠ VOLTINO I UDRUGA OZANA
OZANOVCI NAS UČE –
DJELUJEMO EKOLOŠKI, SPAŠAVAMO VUNU
Ciljevi Školski projekt OZANOVCI NAS UČE- DJELUJEMO EKOLOŠKI,
SPAŠAVAMO VUNU u našoj školi djeluje tako da omogućuju
štićenicima Udruge OZANA da učenike uče da aktivno sudjeluju
u filcanju nepredene vune i stvaranju različitih predmeta;
učenici u projektu zajedno sa štićenicima osvješćuju važnost i
značenje zajedničke suradnje, prijateljstva, druženja točnije
unapređenja socijalnih procesa. Projekt je određen i s ciljem -
spasiti okoliš i vunu koja je zbog nemarnog odlaganja i bacanja
u prirodu postala zagađivač okoliša, te je kreativnim i
umjetničkim aktivnostima preobraziti u uporabne i ukrasne
predmete.
Prezentacijom načinjenih rukotvorina ukazat ćemo na to da je
moguće i malim inicijativama proizvesti veliki efekt.
Inicirat ćemo nove slične inicijative; motivirati proizvođače
vune na suradnju i odustajanje od bacanja vune.
Zajednički razvijamo poduzetničke kompetencije u sklopu
međupredmetnih tema.
Namjena Učenici od 1. do 8., učenici 3.A razreda i roditelji koji se žele
uključiti u projekt kao i lokalna zajednica; članovi Učeničke
zadruge VOLTINO.
Nositelji Voditelji projekta:
OŠ Voltino: Ksenija Gluhak, Romana Kutlača
Udruga OZANA: Branka Brčić Crnković
Suradnici: Učenici od 1. do 8. razreda koji se žele uključiti u
projekt. Djelatnici OŠ Voltino. Štićenici – korisnici Udruge
OZANA
Vanjski suradnici: Knjižnica Voltino
Način realizacije Tijekom realizacije projekta vodit će se evidencija o količini
spašene sirove vune, evidencija o broju i
motiviranosti sudionika projekta, o broju načinjenih
rukotvorina. Tijekom svih aktivnosti projekta (češljanja,
82