Page 79 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 79
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
raditi u paru ili timu, poučavati jedni druge te isprobati
različite uloge. Unaprjeđenje različitih vještina koje
pomažu djetetu u razvoju empatije, pronalasku onoga
što zaista voli raditi, te realizaciji vlastitih ideja s ciljem
podizanja samopouzdanja i vjere u sebe. Pružiti
podršku i potaknuti motiviranost, razvoj kreativnog
mišljenja i rješavanje problema, vještina čitanja te
matematičkih vještina kroz zabavne i interaktivne
aktivnosti.
Nositelji Voditeljica projekta: Anamarija Čorko
Suradnici: stručni tim škole, učiteljica Romana Kutlača,
knjižničarka Ksenija Stojanovski, Irena Dabić Mandić,
prof. matematike, učitelji razredne i predmetne
nastave, roditelji, znanstveno-istraživačke ustanove,
centri izvrsnosti, stručnjaci iz
područja učenikova interesa, udruge.
Interesna skupina učenika 3.a, 1.c te učenika 5. – 8.
razreda.
Način realizacije „Stopić-čitamo“ u školskoj knjižnici
među/vršnjačka poduka: „Nauči – pouči“, školica
među/vršnjačkog učenja
radionice obogaćivanja sadržaja nastave: U gostima
kod učenika viših razreda
učenje otkrivanjem, samostalno istraživanje
teme, predavanja i mentorstvo drugim učenicima
predstavljanje uradaka i projekta
sudjelovanje na javnim događanjima i natjecanjima u
školi i šire
Vremenik Tijekom šk. godine 2025./2026.
Način vrednovanja učeničke mape, dokumentacijska mapa, foto i
videozapisi rada, izložbe i prezentacije rada
zapažanja o odgojno-obrazovnom napretku učenika,
timskom radu, pozitivnom i poticajnom ozračju
upitnici, ankete, brošure
Troškovnik Radionički materijal, stručna literatura i stručno
usavršavanje.
Naziv aktivnosti DAROVIT/A SAM, ŠTO ĆU SAD (2)
Ciljevi Identificirati interese učenika te potaknuti razvoj tih
interesa obogaćivanjem i proširivanjem sadržaja
učenja.
Namjena Povezanost djelovanja učitelja razredne i predmetne
nastave s ciljem poticanja razvoja darovitosti kod
učenika. Kreiranje aktivnosti u
kojima učenici mogu samostalno ili suradnički učiti,
raditi u paru ili timu, poučavati jedni druge te isprobati
79

