Page 74 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 74

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu




               Naziv aktivnosti                                Razredni projekti 4.b


               Ciljevi                     Omogućiti svakom učeniku da upozna sebe i svoje talente, da
                                          razvija svoje vrline, da radi na projektima u skladu sa svojim
                                          interesima i u suradnji s drugima, da razvija kritičko mišljenje i
                                          rješavanje problema, kreativnost i poduzetništvo. Poticati
                                          maštu i duh znatiželje, istraživanje i pronalaženje informacija iz
                                          različitih izvora znanja, razvijati interes za različita područja i
                                          govorničke vještine, olakšati proces učenja uz igru.

               Namjena                     Veselo, kreativno druženje, učenje i poučavanje kroz igru,
                                          čitalačko ozračje, istraživanje, edukativne radionice, kreativne
                                          radionice, uporabu suvremene tehnologije i digitalnih alata.

               Nositelji                   Učiteljica Barbara Musa, učenici 4.b i suradnici


               Način realizacije           Razredni projekti: Voltino glagolja /  Kreativne radionice
                                          (proizvodi za Učeničku zadrugu) / Posebni dani (Dan ružičastih
                                          majica, 20 dana dobrote…)
                                           Humanitarno-edukativne radionice/akcije: Škole za Afriku;
                                          Crveni križ

                                           Prikazi rada, susreti, druženja i radionice s učenicima škole,
                                          roditeljima, vanjskim suradnicima

               Vremenik                    Tijekom školske godine 2024./2025. na nastavi i kroz
                                          organizirane radionice, susrete i druženja

               Način vrednovanja           Motiviranost za istraživački rad i kreativnost, sudjelovanje u
                                          zajedničkim aktivnostima, poboljšanje međuodnosa,
                                          komunikacije i odgovornosti prema sebi i drugima. Učenik
                                          iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za
                                          svoje učenje i ustraje u učenju, razvija svoj potencijal.
                                          Predavanja učenika, vršnjačka pomoć u učenju, mentorstvo
                                          darovitih učenika. Učenik svojim idejama i stvaralaštvom
                                          doprinosi razredu, školi i zajednici.
                                          Zbirke učeničkih radova i pomagala za učenje, dokumentacijske
                                          mape i plakati, prezentacije rada, foto i video zapisi.
                                          Prezentacije rada i informiranje javnosti, izložbe i nastupi u
                                          razredima, školskim prostorima, lokalnoj zajednici i šire.
               Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere, radionički
                                          materijal, papire u boji, plakatni papir, dokumentacijske mape.






                                                            74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79