Page 70 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 70

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                          PRODUŽENI BORAVAK 3.A RAZREDA
                                                                  1. POSEBNI DANI
                                                          2. IGRAM SE, ČITAM I STVARAM
                                                                 3. STOPIĆ-ČITAMO
                                                             4. RIJEČI BOGATSTVO UMA

                                            Učenici će imati bolju koncentraciju, slušno pamćenje i bolje
                                            logičko povezivanje sadržaja.

               Nositelji                     Učiteljica Romana Kutlača, učiteljica savjetnica u PB
                                             Učenici 3.A razreda

               Način realizacije             Realizacija na satovima organiziranog vremena ili učenja.


               Vremenik                      Tijekom školske godine 2024./2025.
                                             OV/ 12:25-13:30


               Način vrednovanja             Sustavno praćenje individualnog razvoja učenika i odnosa
                                            među učenicima. Informiranje javnosti: razredna izložba,
                                            mrežna stranica škole.

               Troškovnik                    /




               Naziv aktivnosti                                    TEKICA ZA SVE
                                                                 STOPIĆ – ČITAMO
                                                              KREATIVNE MAJSTORIJE
                                                      razredni projekti: produženi boravak 3.b
               Ciljevi                       Zainteresirati, dodatno motivirati i poticati učenike kako bi
                                            razvijali pozitivne čitateljske navike. Usmjeravati ih u njihovoj
                                            kreativnosti i podupirati njihovu želju za stvaralaštvom.
                                            Razvijanje spoznaja, stjecanje praktičnih znanja,
                                            samopouzdanje, tolerancije, kreativnosti. Poticati razvoj
                                            empatije, suradnje i zajedništva.

               Namjena                       Namjena ovih projekata je stvoriti okružje u kojem će se kroz
                                            čitanje, igru i kreativne radionice stvarati pozitivni odnos
                                            prema radu, ostvarivanje osjećaja pripadanja, poticanje
                                            istraživačkih sposobnosti djece, razvijanje višeg stupnja
                                            samostalnosti i samoregulacije, stvaranje veze između zdrave
                                            komunikacije s drugima i pozitivne slike o sebi. Potiče se razvoj
                                            jezičnih, čitalačkih i likovnih kompetencija te kritičko
                                            promišljanje.

               Nositelji                     Učiteljica Ivana Sršen; učenici 3.b





                                                            70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75