Page 67 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 67

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                          RAZREDNI PROJEKT U 2.c RAZREDU

                                                              15 minuta čitanja dnevno

               Način realizacije             Uz pomoć učiteljice izabrati priču prema interesu i
                                            mogućnostima čitanja
                                             Provoditi pedagoško-animacijske djelatnosti za poticanje
                                            čitanja
                                             Identificirati učenike s teškoćama u čitanju
                                             Pružiti pomoć učenicima s teškoćama u čitanju, čitati im
                                             Čitati barem 10 minuta u razredu, poticati čitače da čitaju
                                            nečitačima
                                             Bilježiti dojmove o pročitanom /biti uporan/a i strpljiv/a
               Vremenik                      Tijekom nastavne godine


               Način vrednovanja             Sustavno praćenje i bilježenje rezultata učenika.


               Trošovnik                     Nema troškova.




               Naziv aktivnosti                ŠKRINJICA ČUVARICA DJEČJIH SRCA- socio-emocionalna

                                                                      radionica
               Ciljevi                       Edukativno – kreativnom igraonicom poticati kreativnost i
                                            maštu koja omogućava pravilan razvoj samopouzdanja i
                                            pozitivne slike o sebi, poučavanje metodama nenasilne
                                            komunikacije, upravljanje osjećajima i sukobima i učenje
                                            tehnici vršnjačke medijacije. Učenici će kroz igru i na njima
                                            zanimljiviji način dolaziti do dubljeg proučavanja i otkrivanja
                                            spoznaja oko sebe. Kroz kreativno izražavanje i mini projekte
                                            bilježe svoje rezultate, razvoj fine motorike, igre s pravilima, u
                                            prostoru, u paru, u grupi. Razvijanje interesa prema
                                            znanstvenim pokusima i spoznavanju svijeta u kojem žive
               Namjena                       Učenici će aktivno doprinositi miru u školskoj zajednici
                                            razvijanjem nenasilne kulture komuniciranja, osnaživanje i
                                            izgradnja učeničkih kompetencija Poticanje prirodenih
                                            stvaralačkih i istraživačkih sposobnosti djece Učenici će razviti
                                            praktično-radne navike i kulturu rada samostalnim i skupnim
                                            oblicima komunikacije i učeničkog stvaralaštva, što će moći
                                            primijeniti u učenju, radu i svakodnevnom životu.
               Nositelji                     Učiteljica RN u PB-u I.Pierobon Šikman, interesna skupina
                                            učenika 3.c PB-a
               Način realizacije             1 školski sat tjedno


               Vremenik                      Organizirano vrijeme u PB-u, tijekom školske godine – jedan
                                            sat tjedno.


                                                            67
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72