Page 67 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 67

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

               Naziv projekta                                 PUTUJEMO KROZ VRIJEME


                                            ‐ imenovati mjesece u godini, odrediti redni broj mjeseca,
                                            odrediti broj dana u mjesecu pomoću kalendara, čitati kalendar,
                                            napisati datum (nadnevak)

                                            ‐ izraditi razredni kalendar s označenim rođendanima i drugim
                                            važnim datumima

               Namjena                      Projekt je namijenjen učenicima 2.b razreda kako bi se razvile
                                            kompetencije i znanja vezana uz ovu temu/znati očitati vrijeme
                                            na satu, snalaziti se na kalendaru‐pronaći mjesec, tjedan,
                                            nadnevak/

               Nositelji                    Učitelj i učenici 2.b


               Način realizacije            ‐različite radionice kroz godinu a vezano uz temu iz pd ‐
                                            snalaženje u vremenu
               Vremenik                     Tijekom školske godine.



               Način vrednovanja            Svakodnevno praćenje i vrednovanje primjene znanja


               Troškovnik                   Troškovi kopiranja za radne materijale




               Naziv projekta                               ČITAMO I RASTEMO‐ čitaonica


               Ciljevi                      Upoznati učenike s prostorom školske knjižnice, različitim
                                            vrstama slikovnica i priča, poticati učenikove komunikacijske
                                            vještine. Učenici će na njima zanimljiviji način dolaziti do dubljeg
                                            proučavanja i otkrivanja spoznaja oko sebe. Osnažiti empatiju
                                            kroz priču kao i prepoznati ju u drugima. Poticati razvoj
                                            asertivnosti, smanjivanje agresije i strahova.

                                            Kroz kreativno izražavanje i mini projekte bilježe svoje rezultate,
                                            razvoj fine motorike, rad, u paru, u grupi.

               Namjena                      Učenicima će se  kroz čitanje, slušanje i razgovorom o
                                            pročitanom pomoći u oblikovanju osobnih iskustava te tako
                                            poticati ljubav prema čitanju i razvoju kvalitetnog literarnog
                                            ukusa. Također se potiče razvoj jezičnih i čitalačkih
                                            kompetencija, uporaba novih riječi i njihova primjena te kritičko
                                            promišljanje.






                                                            67
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72