Page 64 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 64
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti RAZREDNI PROJEKT U 3.b i 3.c RAZREDU
Zagrebački vremeplovci
Ciljevi Razvijati svijest o važnosti poznavanja zavičaja u kojem
živimo. Povezivati izgled zavičaja s načinom života.
Razvijati građansko znanje i razumijevanje, vještine i
sposobnosti, vrijednosti i stavove o važnosti vlastite
prošlosti i pripadnosti. Podizati razinu znanja o gradu u
kojem živimo.
Namjena Stjecati pozitivan stav prema radu. Razumjeti temeljne
egzistencijalne i etičke poglede i izgrađivati svoje
vlastite poglede. Stjecati sposobnost uravnoteženoga
odnosa prema vlastitom i općem dobru. Jačanje
domovinske svijesti
Nositelji Razrednice Paula Kadić (3.b) i Nina Marčetić (3.c)
Način realizacije - odrediti izvore znanja, istraživati i povezivati na
temelju povijesnih izvora (predmeti, fotografije, mape,
karte … )
- upoznati i imenovati dijelove grada Zagreba,
povijesne ličnosti i događaje
- spoznati uzročno posljedičnu vezu povijesnih
događaja
- razumijevati tijek vremena, godine, desetljeća,
stoljeća
- iznositi svoje mišljenje i stečeno znanje koristiti u
svrhu objašnjavanja značaja pojedine zagrebačke
znamenitosti
- upoznavanje s zanimanjem turističkog vodiča te
spoznati vrijednost znanja stranih jezika
- analizirati kazališnu predstavu Zagrebački
vremeplovci, kritički razmišljati o uprizorenjima
zagrebačke povijesti i samoj izvedbi, uprizoriti povijesni
događaj u obliku igrokaza - pročitati lektiru Grički top,
te stvoriti mišljenje o pojmu legendi te načina na koji
one nastaju, interpretirati usmeno legende na mjestu
na koje se odnose
- određivati svoj identitet i navoditi neka od njegovih
najvažnijih obilježja
- prihvaćati druge učenike te tako pridonositi razvoju
razredne zajednice kao cjeline - koristiti osnovne
tehnike timskog rada i nenasilnog rješavanja sukoba -
razlikovati privatnu i javnu imovinu i odgovorno se
ponašati prema njoj
Vremenik Tijekom nastavne godine
Način vrednovanja Sustavno praćenje i bilježenje rezultata učenika.
Ostvarenost planiranih sadržaja i aktivnosti,
zadovoljstvo učenika, roditelja i učitelja ostvarenim.
64

