Page 64 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 64

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            RAZREDNI PROJEKT U 3.b i 3.c RAZREDU
                                                   Zagrebački vremeplovci
                       Ciljevi                      Razvijati svijest o važnosti poznavanja zavičaja u kojem
                                                   živimo. Povezivati izgled zavičaja s načinom života.
                                                   Razvijati građansko znanje i razumijevanje, vještine i
                                                   sposobnosti, vrijednosti i stavove o važnosti vlastite
                                                   prošlosti i pripadnosti. Podizati razinu znanja o gradu u
                                                   kojem živimo.
                       Namjena                     Stjecati pozitivan stav prema radu. Razumjeti temeljne
                                                   egzistencijalne i etičke poglede i izgrađivati svoje
                                                   vlastite poglede. Stjecati sposobnost uravnoteženoga
                                                   odnosa prema vlastitom i općem dobru. Jačanje
                                                   domovinske svijesti
                       Nositelji                   Razrednice Paula Kadić (3.b) i  Nina Marčetić (3.c)

                       Način realizacije           - odrediti izvore znanja, istraživati i povezivati na
                                                   temelju povijesnih izvora (predmeti, fotografije, mape,
                                                   karte … )
                                                   - upoznati i imenovati dijelove grada Zagreba,
                                                   povijesne ličnosti i događaje
                                                   - spoznati uzročno posljedičnu vezu povijesnih
                                                   događaja
                                                   - razumijevati tijek vremena, godine, desetljeća,
                                                   stoljeća
                                                   - iznositi svoje mišljenje i stečeno znanje koristiti u
                                                   svrhu objašnjavanja značaja pojedine zagrebačke
                                                   znamenitosti
                                                   - upoznavanje s zanimanjem turističkog vodiča te
                                                   spoznati vrijednost znanja stranih jezika
                                                   - analizirati kazališnu predstavu Zagrebački
                                                   vremeplovci, kritički razmišljati o uprizorenjima
                                                   zagrebačke povijesti i samoj izvedbi, uprizoriti povijesni
                                                   događaj u obliku igrokaza - pročitati lektiru Grički top,
                                                   te stvoriti mišljenje o pojmu legendi te načina na koji
                                                   one nastaju, interpretirati usmeno legende na mjestu
                                                   na koje se odnose
                                                   - određivati svoj identitet i navoditi neka od njegovih
                                                   najvažnijih obilježja
                                                   - prihvaćati druge učenike te tako pridonositi razvoju
                                                   razredne zajednice kao cjeline - koristiti osnovne
                                                   tehnike timskog rada i nenasilnog rješavanja sukoba -
                                                   razlikovati privatnu i javnu imovinu i odgovorno se
                                                   ponašati prema njoj
                       Vremenik                    Tijekom nastavne godine
                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje i bilježenje rezultata učenika.
                                                   Ostvarenost planiranih sadržaja i aktivnosti,
                                                   zadovoljstvo učenika, roditelja i učitelja ostvarenim.


                                                            64
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69