Page 63 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 63
ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu
7.1 PROGRAM RADA PRODUŽENOG BORAVKA
Naziv aktivnosti PROGRAM RADA PRODUŽENOG BORAVKA
OD 1. DO 3. RAZREDA
U SVIJETU PRIJATELJSTVA, IGRE, IGRAČAKA,
I UČENJA
Ciljevi Siguran i ugodan boravak učenika nakon nastave u posebno
uređenoj poticajnoj sredini kroz organizirano i stručno vođeno
vrijeme za igru, odmor i prehranu, učenje i izradu zadaće,
ponavljanje i uvježbavanje nastavnih sadržaja iz redovite
nastave u korelaciji s razrednim i školskim projektima,
izvannastavnim aktivnostima, slobodnim aktivnostima te
međupredmetnim temama. Omogućiti svakom učeniku da
upozna sebe i svoje talente, da razvija svoje vrline i potencijale
kroz veselo i kreativno druženje, igru u učenju i poučavanju,
projektnu nastavu, obogaćivanje nastave, istraživanje,
edukativne radionice, kreativne radionice te uporabu
suvremene tehnologije u skladu s interesima, željama i
potrebama učenika. Pripremiti učenike za samostalno,
redovito i odgovorno pisanje zadaće i učenje te praćenje i
samovrednovanje napretka u učenju.
Namjena Program produženog boravka namijenjen je učenicima od 1.
do 3. razreda koji se organizira neposredno nakon redovite
nastave, u trajanju od 12 do 17 sati.
Nositelji Učiteljice u PB-u: Anamarija Čorko, Nevenka Dimač, Ivana
Dumančić, Daria Krapanić, Romana Kutlača, Slavica Ostojić,
Ivona Pierobon Šikman, Maja Poljski i Ivana Sršen.
Suradnici: razrednici, stručni suradnici, knjižničarka, roditelji,
bake i djedovi, Učenička zadruga Voltino, Knjižnica Voltino,
lokalna zajednica, udruge, ustanove i institucije koje provode
aktivnosti u području odgoja i obrazovanja djece i mladih
Način realizacije Provedba aktivnosti iz sportskog, prirodoslovno-matematičkog
i umjetničkog područja, domaćinstva, građanskog odgoja i
obrazovanja, poduzetništva, učiti kako učiti, rad na
socijalizaciji, odnos prema sebi, zdravlju, okolini, radnim
obvezama i vrednovanju svoga rada, uporaba informacijske i
komunikacijske tehnologije.
Socijalno-emocionalne igre, igre komunikacije, igre pažnje,
pamćenja i koncentracije, čitaonice i pričaonice, jezične igre,
matematičke igre, računalne igre, istraživački
zadatci, glazbene igraonice, tjelesne aktivnosti, recikliranje i
likovne majstorije...
Zbirke metodičkih rukotvorina i didaktičkih razrednih kutića:
slovarice, vježbenice, rječnici, pravopisi, spomenari, pamtilice,
razredne slikovnice, priče, romani i novine, dnevnik učenja,
opuštalice, društvene igre, brojevne crte, bojanke...
63